eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji › Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
  • Data: 2011-05-16 21:47:10
    Temat: Re: pytanie teoretyczne odnośnie sensu zwiększania izolacji
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c98693d5-ae68-48ab-a9e1-4ec0504bbd91@s9g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 16 Maj, 19:32, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    >Ale po co ta ironia? Mój dom jest na papierze (nawet nie na papierze
    >jeszcze ;) więc pytam praktyków którzy już mieszkają i mają ode mnie
    >10x większe doświadczenie.

    Moze masz racje. Ironia dla tego, ze nikt chyba na tej grupie nie proponowal
    podobnych parametrow. Uznalem, ze to dziwne pytanie.

    >Teściu budował za komuny z tego co było i co dało się skombinować,
    >ściany ma grube na 50 cm i jakoś nie ma problemu z oknami, myślę że
    >niepotrzebnie dramatyzujesz :>

    Zwracam uwage na szczegoly ktore moga byc nieco klopotliwe. Dramatu nie
    widze, bo nie ja bede w tym mieszkal. Po prostu wez to pod uwage bo to nie
    zlosliwosc.

    Pozdro.. TK