  • Data: 2021-07-29 22:38:51
    Temat: Re: pytanko do pompiarzy
    Od: Pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.07.2021 o 16:14, Lisciasty pisze:

    > Ulotki podają COP na grzanie podłogówki i zazwyczaj mają rację. Przy
    > grzaniu CWU będzie gorzej bo lecisz wyżej z temperaturą. Nie ma się co
    > przejmować. Ja przez pierwszy rok śledziłem pompę i łaziłem do kotłowni,
    > ale od pewnego czasu w zasadzie o niej zapomniałem i nie wiem ile żre
    > energii :>
    >
    > L.
    to tak jak z PV, przez pierwszy miesiąc, dwa, śledziłem wyniki a teraz,
    po kilku latach najczęściej włączam apkę przez przypadek ;)
    Ale pompa to dla mnie nowość, zwłaszcza że montaż i przeróbka instalacji
    samodzielna to mnie to nieco ciekawi

    Mogę jednak powiedzieć po tych kilku dniach pracy to:
    jak grzałem CWU groszkiem to kocioł zjadał 3-4kg dziennie ( chodził 24h)
    grzałka zjadała 6-15kWh a teraz mam 3-4 kWh