    Subject: Re: pytanko do pompiarzy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 30 Jul 2021 08:26:20 +0200

    > A marketoidy cos mówiły? Chcę zmienić ogrzewanie i założyć pompę ciepła do CWU
    zamiast takiej dedykowanej do ogrzewania. Powody takiej decyzji. Są pompy do cwu
    mające sprężarkę o mocy pobieranej około kilowata. Jak by przy temperaturze
    zasysanego powietrza w okolicach zera stopni dała na wyjściu dwa kilowaty ciepła to
    by mi już pasowało. Nie mogę założyć normalnej do co bo budynek zabytkowy. Dodatkowym
    bonusem by była niska cena.

    ROTFL. Największy specjalista od pomp ciepła zadaje pytania.

    Niedawno tu się wymądrzałeś na temat basenowych pomp ciepła i wmawiałeś
    ludziom, że świetnie nadają się do ogrzewania. Jebałeś ludzi i wyzywałeś
    od debili, bo próbowali ci uświadomić, że pompa basenowa nie nadaje się
    do celów grzewczych, a ty jak osioł uparcie twierdziłeś, że są debilami
    i nie ma różnicy między pompami. Teraz zamiast pompy basenowej chcesz
    montować do celów grzewczych pompę przeznaczoną do CWU :D

    Myślisz, że ktoś normalny teraz ci pomoże w doborze pompy, skoro ludzi,
    którzy mają o tym pojęcie wyzywałeś od idiotów i debili?

    Ja wiem czy się nadaje taka pompa czy też nie i wiem dlaczego pompy do
    CO są 2 razy droższe od pomp do CWU. Za twoje chamstwo i kłamstwa,
    choćbyś mnie błagał to ci nie pomogę.

    A jak chcesz zainstalować pompę ciepła to najpierw zapytaj się swojego
    pana, twojego właściciela czy ci pozwoli i na jakich zasadach ci
    pozwoli. I radzę ci się pospieszyć z tym pytaniem, bo nowy pan może ci
    nie wyrazić zgody.