eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanierenowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc › Re: renowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc
  • Data: 2014-11-10 17:13:03
    Temat: Re: renowacja stołu - czym pokryc by TRWALE zabezpieczyc
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest całkiem niezły pomysł.
    > Jakby się dało (może się da, nie wiem) kupić taka płytę z poliwęglanu to
    > można by ją nawet jakoś na stałe przykleić - wyglądałoby to jak warstwa
    > lakieru na wysoki połysk.

    Z technicznego punktu widzenia poliwęglan jest ok, udaroodporny,
    nietoksyczny, odporny chemicznie choć niekoniecznie temperaturowo, itd.
    Ma za to parę wad. Jedną z nich jest cena, drugą jego szybkie rysowanie
    (jest miękki), a z czasem to i matowy potrafi się zrobić.

    Może dobrym rozwiązaniem jest szkło klejone? Niekoniecznie od razu 2
    szyby z folią pomiędzy - może taniej - z jedną skoro jest podparta?

    Tak mam u siebie i doskonale się to sprawuje. Kosztowało trochę - choć
    poliwęglan pewnie też by tyle kosztował (przecież nie da 2mm grubości,
    bo taką folię to powyginają mu). W razie rozbicia, folia skutecznie
    trzyma kawałki, choć przyznaję, że małe odpryski są.

    Miłego.
    Irek.N.