  • Data: 2010-12-13 08:37:16
    Temat: Re: sławetny lenteks - kilka pytań
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Dec 2010 23:31:34 +0100, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:

    > W azbeście?
    > Poza tym, że dostaniesz raka, to jeszcze będę musiał za Twoje hospicjum
    > płacić poprzez składkę do NFZ.

    Nie w samym azbeście, tylko w tym że jest w tych płytkach PCW o których
    wspomniałeś? Mielisz je i inhalujesz się nimi?
    Wydaje mi się, że szkodliwość azbestu została trochę za mocno
    zdemonizowana, problemy OIDP mieli głównie ludzie pracujący przy jego
    produkcji. Zresztą powiedz to mojej babci, która mieszkając pod eternitem
    dochodzi do 90-tki w nienajgorszym zdrowiu. A jeśli będziemy potrzebowali
    hospicjum (Ciebie też to może spotkać) to szybciej od tej całej chemii
    dodawanej do żywności, której żremy coraz więcej i co to niby bezpieczna
    jest (azbest też był).

    RobertP.