  • Data: 2015-10-24 18:02:23
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Oct 2015 20:19:43 +0200, Uzytkownik napisał(a):

    > Tego typu zabudowa niczym się nie różni od typowych PRL-owskich blokowisk.
    > Mam znajomych, którzy mieszkają na takich osiedlach. Jak ich odwiedzam
    > to zawsze mam dylemat czy to jest 4 czy też 6 uliczka za przystankiem
    > autobusowym, a który dom rozpoznaje się stojących pod tym domem samochodach.
    > Ci, którzy tworzą takie przepisy i je egzekwują to ludzie bez
    > kompletnego wyczucia estetyki.
    > To właśnie dzięki różnorodności urbanistycznej, otoczenie nabiera
    > swojego, niepowtarzalnego charakteru. Staje się ono ciekawe, ładne, a
> [...]

    Nie, staje się chaosem, który będzie szpecić okolicę przez wiele dziesiątek
    lat. A sam popadasz ze skrajności w skrajność. Na zachodzie potrafili
    zrozumieć czym jest harmonia i estetyka zabudowy, tylko u nas nadal
    pokutują egoizm i anarchia, regularnie mylone z wolnością.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl