  • Data: 2020-09-18 07:13:07
    Temat: Re: zabudowa wnęki, szafa wnękowa, zrób to sam
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Sep 2020 17:46:13 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Wjedzie pod nią samojezdny odkurzacz?

    Nie wiem czy to celowa prowokacja ale faktycznie warto też brać ten
    aspekt pod uwagę, może niekoniecznie akurat w przypadku szaf
    wnękowych.
    U mnie np. Brakło dosłownie kilka milimetrów aby odkurzacz mógł
    wjechać pod geberita.... A tak obija się wokół.

    --
    Marek