    Subject: Re: zmiękczanie wody
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Pilocik <p...@n...pl>
    Date: Tue, 17 Nov 2020 22:32:29 +0100

    W dniu 17.11.2020 o 08:32, Irek.N. pisze:

    > U mnie jest 22, zszedłem do zera, ale podniosła się wrzawa, że pod
    > prysznicem opłukać się nie da :)
    > Za to odkryłem, że taka miękka woda jest potwornie korozyjna dla stali i
    > filtr poszedł w odstawkę. Inaczej musiał bym wodę na emulsję wozić.
    > A zacieki, jak są myte regularnie to schodzą bez problemu.
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym z branży wod-kan, dobrym znajomym.
    Jak się okazało też sprzedaje zmiękczacze, montuje je również.
    Niemniej przy szczerej rozmowie przy browarku przyznał że sam nie ma i
    nie ma zamiaru u siebie tego montować, kwestie zdrowia to jedno, nie to
    jednak go powstrzymuje.
    Jak się okazuje to zmiękczona woda plus miedziana instalacja to nie jest
    dobre połączenie, co prawda nie prowadzi statystyk niemniej ma wiele
    napraw u klientów którzy mają taki komplet u siebie, miedź nie lubi
    miękkiej wody. Stwierdził że już lepszy kamień.

    mam teraz mętlik ale chyba odpuszczę