  • 101. Data: 2020-06-25 21:12:51
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 14:35, KIKI pisze:
> [...]
    > "Nie po to pokolenie moich rodziców przez 40 lat walczyło, żeby
    > wyrzucić ideologię komunistyczną ze szkół, żeby nie można jej było
    > wciskać dzieciom, żeby nie można było prać mózgów młodzieży i
    > indoktrynować ich, młodych ludzi, dzieci, żołnierzy w wojsku, w
    > organizacjach młodzieżowych, nie po to walczyli, żebyśmy teraz godzili
    > się na to, żeby przyszła inna ideologia, jeszcze bardziej niszcząca dla
    > człowieka, ideologia, która pod frazesami szacunku i tolerancji ukrywa
    > głęboką nietolerancję i eliminację, wykluczenie wszystkich tych, którzy
    > nie chcą jej ulec - powiedział prezydent"
    No dobra. Masz dzieci w wieku szkolnym? Nauka muzyki to obecnie hymn
    państwowy i ewentualnie hymn szkoły. I tak przez pierwsze 8 lat nauki.
    Dwie lekcje religii tygodniowo, na których nie dzieje się nic, poza
    wpojeniem, że w niedzielę trzeba do kościoła (i dać na tacę), no i
    trzeba kolekcjonować (płatne) sakramenty. Nauka "patriotyzmu" w
    niektórych momentach lekcji tak nachalna, że można się porzygać. Czy o
    to walczyli 40 lat rodzice Dudy? Czym ta ideologia różni się od poprzedniej?

    Maciek

  • 102. Data: 2020-06-25 21:34:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

> [...]
    > i trzeba kolekcjonować (płatne) sakramenty. Nauka "patriotyzmu"
    > w niektórych momentach lekcji tak nachalna, że można się porzygać.

    Rodziców Dudy znam z kilku wywiadów prasowych. Uzyskana wiedza pozwala
    mi odpowiedzieć z dużą pewnością: o to. Gdyby walczyli. Bo jednak nie.
    W cytacie zręcznie użyto określenia "pokolenie moich rodziców", co nie
    jest tożsame z samymi rodzicami. Na tę subtelność warto zwrócić uwagę.
    Pokolenie walczyło nie o to.

    Jarek

    --
    Polska z Polską i o Polsce,
    bardzo dobrze panie Pietrzak,

  • 103. Data: 2020-06-26 00:30:04
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.06.2020 21:12, Maciek wrote:

    > No dobra. Masz dzieci w wieku szkolnym?

    Jedno już są po studiach dawno.

> [...]
    > trzeba kolekcjonować (płatne) sakramenty. Nauka "patriotyzmu" w
    > niektórych momentach lekcji tak nachalna, że można się porzygać.

    Nie posyłałem na religię ani na żadne religijne obrzędy.

    > Czy o
    > to walczyli 40 lat rodzice Dudy? Czym ta ideologia różni się od poprzedniej?

    Nie musisz posyłać na religię. Religia to dla mnie zabobony.

  • 104. Data: 2020-06-26 15:35:52
    Od: e...@g...com

    Jak nie lubisz LBGT to musisz być zatęchłym Katolem, tak to wygląda z drugiej strony

  • 105. Data: 2020-06-26 17:06:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 26.06.2020 15:35, e...@g...com wrote:
    > Jak nie lubisz LBGT to musisz być zatęchłym Katolem, tak to wygląda z drugiej
    strony

    Nie wierzę w tego polskiego boga ani innego boga z innych krajów. Nie
    jestem ani katolem ani wyznawcą czegokolwiek. I przez to też nie chcę
    wyznawać ideologii lgbt.

  • 106. Data: 2020-06-27 00:43:54
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > wyznawać ideologii lgbt.

    Kiki ale LGBT to nie żadna ideologia. Ideologię to stworzyli ci, którzy nie tolerują
    inności. Homoseksualistą się jest albo nie. Gdzie tu jest ideologia. Natura nie
    tworzy ideologii. Tworzy odmienności a my jako element tej natury musimy się nauczyć
    ją akceptować taką jaka jest. Nie umiemy tego dlatego uczymy się. Jedni szybciej inni
    wolniej ale uczymy.
    K.

  • 107. Data: 2020-06-27 09:24:05
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu sobota, 27 czerwca 2020 00:43:56 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:

> [...]
    nauczyć ją akceptować taką jaka jest. Nie umiemy tego dlatego uczymy się. Jedni

    ależ gdzie tam. Natura tworzy inności w postaci zachowań homoseksualnych, jest tego
    nikły procent, i do takich ludzi, zwłaszcza w Polsce od zawsze panowała pełna
    tolerancja. Nigdy homoseksualizm nie był penalizowany, na głębokiej podkarpackiej
    prowincji nikogo nie obchodzi że dwóch facetów mieszka razem.
    Natomiast do rzeczywistej politpoprawnej władzy dopadła się banda ideologów którzy
    głoszą:
    -niewielka część homo będzie ustalać normy dla wszystkich
    -płeć można sobie wybrać
    -ale jesli wybierzesz homoseksualizm to nie wolno ci już wybrać w druga stronę (w
    kanadzie są przepisy karne dotyczące pomocy konwersji homo->hetero)
    -nalezy seksualizować dzieci. (W sposób oczywisty jest to zbrodnia na dzieciach bo
    się je krzywdzi na całe życie)
    -w parciu na małżeństwa homo w ogóle nie chodzi aby zaistniały takie - a chodzi aby
    zniszczyć tradycyjne małżeństwa oraz w efekcie zniszczyć całe wielowiekowe
    osiągnięcia cywilizacji zachodniej.

    i tak dalej, możemy pogadać ale grubą naiwnością jest twiedzenie że nie ma ideologii
    lgbt.
    Realnym efektem jest wzrost populacji lgbt nie z powodów naturalnych, genetycznych a
    światopoglądowych - jesli się namiesza młodemu człowiekowi w głowie, doprowadzi na
    skraj desperacji to pena ich część sobie pomysli "ja jestem nieszczęsliwy - to moze
    ja jestem homo? ot, spróbuję"

    b.

  • 108. Data: 2020-06-27 09:51:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Jun 2020 00:24:05 -0700 (PDT), budynPL
    <b...@g...com> wrote:
    > to moze ja jestem homo? ot, spróbuję"

    Spróbowałbyś?

    --
    Marek

  • 109. Data: 2020-06-27 14:35:53
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 27.06.2020 o 09:24, budynPL pisze:
> [...]
    skraj desperacji to pena ich część sobie pomysli "ja jestem nieszczęsliwy - to moze

    Za dużo PiSolubów i TVPis słuchasz. Bo to są tak wierutne bzdury, że aż
    trudno czytać... :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 110. Data: 2020-06-27 15:16:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-25 o 21:12, Maciek pisze:
    > No dobra. Masz dzieci w wieku szkolnym? Nauka muzyki to obecnie hymn
    > państwowy i ewentualnie hymn szkoły. I tak przez pierwsze 8 lat nauki.
    Co Ty pierdzielisz? akurat mam dzieci w szkole i znacznie więcej się
    uczą grać niż hymny.

    --
    Janusz