  • 1. Data: 2019-03-02 10:55:51
    Temat: Starzec popielny
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam w ogrodzie starca, który całkiem dobrze tego roku przezimował.
    Zwykle był ścinany na jesień, ale w ubiegłym roku został tak, jak rósł.
    Teraz mam pytanko: czy ściąc go teraz i liczyć, że ładnie odrośnie, czy
    nie ciąć i dać jakieś paliki?
    Nie mogę go zostawić samopas, bo zbytnio wszedł na ścieżkę.
    Jacek

  • 2. Data: 2019-03-02 22:52:24
    Temat: Re: Starzec popielny
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

> [...]
    > nie ciąć i dać jakieś paliki?
    > Nie mogę go zostawić samopas, bo zbytnio wszedł na ścieżkę.

    "Spieprzaj dziadu"?

    Jarek

    --
    Gdy przyjdzie marzec, umrze niejeden starzec.