    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Styropian pod balkonem
    Date: Sun, 18 Sep 2022 11:39:44 +0200

    Witajcie.

    Spotkałem się z takim twierdzeniem, że firma, która robi docieplenia
    budynków, kładzie też styropian oprócz ścian pod balkonami.

    Wydaje mi się to jakimś absurdem. Owszem, kilkanaście czy kilkadziesiąt
    centymetrów od eleawcji to może ma sens, ale styropianowanie kilusziesięciu
    metrów kwadratowych "powietrza"?
    Jedyny sens, ajki widzę, to łatwa dodatkowa kasa dla firmy robiącej
    ocieplenie.

    Czy może ja o czymś nie wiem?

    Mówię o zwykłych balkonach, nad którymi i pod którymi nie ma nic, wiszą w
    powietrzu, a w zasadzie stoją na cienkich filarkach. Wymiary to ok. 5 x 3
    metry.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam