  • 1. Data: 2012-11-05 09:01:19
    Temat: Szambo - pytanie
    Od: "Baska" <B...@w...pl>

    Ile kosztuje wywóz szamba miesiecznie ??

  • 2. Data: 2012-11-05 09:29:41
    Temat: Re: Szambo - pytanie
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 09:01:32 UTC+1 użytkownik Baska napisał:
    > Ile kosztuje wyw�z szamba miesiecznie ??

    Ilość wody odprowadzonej do szamba w m3 razy lokalna stawka za wywóz.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2012-11-05 09:37:39
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Baska" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje wywóz szamba miesiecznie ??

    Szambo 7m3 raz w miesiącu 120zł. Na szczęście kończą kanalizację. Kasa nie
    ale sama upierdliwość pilnowania i wywozu mnie denerwuje.

    Marek

  • 4. Data: 2012-11-05 18:36:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-11-05 09:37, 4CX250 wrote:
    > Szambo 7m3 raz w miesiącu 120zł. Na szczęście kończą kanalizację. Kasa
    > nie ale sama upierdliwość pilnowania i wywozu mnie denerwuje.

    U mnie 7m3 - 100zł. Częstość raz na 1.5 miesiąca / 2 osoby dorosłe i 2
    dzieci. Zastanawiam się nad automatem powiadamiającym, tylko że wszystko
    umieszczone w "środku" predzej czy później przerdzewieje (a myślałem nad
    ultradzwiekowym pomiarem). Najprosciej chyba było by maly pływak który
    przy 6.9m3 uniesie się odrobinę wystawiając jakiś kijek przez dziurę w
    pokrywie.

  • 5. Data: 2012-11-05 18:53:48
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > ultradzwiekowym pomiarem). Najprosciej chyba było by maly pływak który
    > przy 6.9m3 uniesie się odrobinę wystawiając jakiś kijek przez dziurę w

    prawie tak mam - tyle ze kijek podnosi znacznik w słoiku który jest
    wbetonowany do góry dnem. Jesli cos widac -znaczy pełno minus 3dni :)

    b.

  • 6. Data: 2012-11-05 19:03:07
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-11-05 18:53, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Sebastian Bia?y" <h...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > prawie tak mam - tyle ze kijek podnosi znacznik w s?oiku kt?ry jest
    > wbetonowany do g?ry dnem. Jesli cos widac -znaczy pe?no minus 3dni :)

    To jak ktoś będzie miał ostrą sraczkę, to Ci kijek słoik zbije :)

  • 7. Data: 2012-11-05 20:02:39
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    > To jak ktoś będzie miał ostrą sraczkę, to Ci kijek słoik zbije :)

    24m3 - a zeby sie cały pułk zesrał to nie da rady :-)

    b.

  • 8. Data: 2012-11-06 08:59:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    >

    > 24m3 - a zeby sie cały pułk zesrał to nie da rady :-)

    Jak na wesoło to na wesoło.
    Przedstawiają się dwaj panowie. Kowalski jestem. Miło mi. Sraczka jestem.
    Oooo jakie rzadkie nazwisko.

    Marek

  • 9. Data: 2012-11-06 09:02:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > ultradzwiekowym pomiarem). Najprosciej chyba było by maly pływak który
    > przy 6.9m3 uniesie się odrobinę wystawiając jakiś kijek przez dziurę w

    U nas robią właśnei kanalizację. Niedaleko jest zakopana przepompownia
    (gówienka będą płynąc pod górę). W środku wszystko z nierdzewki.

    Marek

  • 10. Data: 2012-11-06 09:07:21
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > U nas robią właśnei kanalizację. Niedaleko jest zakopana przepompownia
    > (gówienka będą płynąc pod górę). W środku wszystko z nierdzewki.

    a u nas niedaleko taką pompownie mają - ale cos nie wyszło w projekcie (był
    najtanszy oczywiscie) i kolektor był regularnie zatykany - jezdnia jest
    poszatkowana kolejnymi wykopami i łatami. W koncu sie wkurzyli i wybudowali
    to jeszcze raz inna trasą. Teraz juz dziala.

    b.