  • 11. Data: 2021-02-21 08:25:23
    Temat: Re: Tanio to chyba już było.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 20.02.2021 o 23:12, Runt pisze:
    > W dniu 2021-02-20 o 23:04, kanalia Zenek Kapelinder bełkocze:

    > buuhahahhahahahaha! POsadziłeś już drzewo? ;-)))
    >
    > patrzcie, taki cwaniak,taki mędrzec, a własnego mieszkania się nie
    > dorobił ;p))))
    >
    > odkurzacz ma na sprężynę, jeździ hulajnogą z kierunkowskazami, kaszanke
    > kupuje w "promocji" i podgrzewa w "szynkowarze". luksusy! ;-)))
    >
    > P A N I S K O ;-)))

    Ty się dobrze czujesz?
    Ani to śmieszne, ani poważne. Po prostu internetowy anonim wylewa swoje
    żale i myśli, że jest fajny.

    --
    MN

  • 12. Data: 2021-02-21 13:22:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.02.2021 o 08:25, Marcin N pisze:

    > Ty się dobrze czujesz?
    > Ani to śmieszne, ani poważne. Po prostu internetowy anonim wylewa swoje
    > żale i myśli, że jest fajny.

    Bytom. chyba podobnie jak Łodź, ale w okół masz wiele miast, w tym
    Katowice, które raczej przypomina cenami "lepsze" miasta. 50 metrowe
    mieszkanie w nowych blokach możesz kupić za 150-200tyś. mieszkanie w
    starym budownictwie, poniemieckim, za 2tyś, za metr, tyle że raczej
    duże. w sensie.... zaczynamy rozmawiać od 100tyś, nawet jak ma 38m.
    Wynajem, drogi, od ręki, nie mniej niż 1000zł w 50m nowoczesnym
    mieszkaniu. Natomiast znam takie osoby które mieszkają za 350zł w
    kawalrece z piecem kaflowym. (wynajem prywatny)
    Jak kupisz mieszkanie w starym budownictwie, (bardziej stabilne niz
    bloki z płyty), zrobisz kaloryfery, wspólnota ma spłacony kredyt na
    ocieplenie, dach klatkę schodową, to czynsz możesz mieć mniej niż 100zł.
    całość opłat ogarniesz w 350zł. Ale spółdzielcze, z jakimś kredytem i
    ogrzewaniem miejskim może wymagać nawet 800zł (z mediami) opłat
    miesięcznych.
    Pan Kalkulator prawdę powie czy warto coś wynajmować czy kupić.

    ToMasz

    ps nie prowadzę statystyk, ale u nas raczej tanieją mieszkania i opłaty
    za wynajem.

  • 13. Data: 2021-02-21 18:07:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Jak w cenie jaka place nie można wynająć skoro ja wynajmuje, ludzie mieszkający w
    tej samej kamienicy wynajmują. We wszystkich kamienicach wynajmują w podobnej stawce
    na metr kwadratowy
    no i jaki procent mieszkańców tego kraju może w tej cenie wynająć?
    pewnie taki sam procent może w podobnej cenie wynająć coś lepszego od
    rodziny itp...
    Być może rynek w Łodzi jest specyficzny, we Wrocławiu taniego wynajmu
    nie masz - nawet wynajem od miasta nie ma sensu...

    Lukasz

  • 14. Data: 2021-02-21 18:53:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 21 lutego 2021 o 18:07:34 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > Być może rynek w Łodzi jest specyficzny, we Wrocławiu taniego wynajmu
    > nie masz - nawet wynajem od miasta nie ma sensu...

    Co mnie obchodzą inni? Każdy orze jak może. Z drugiej strony czy w miastach w których
    jest bardzo wysoki czynsz nie ma ludzi z bardzo niskimi rentami i emeryturami?
    Oczywiście że są. To oni mieszkają pod mostami jeśli całe życie mieszkali w
    mieszkaniach w domach komunalnych i prywatnych? Co ciekawe bardzo droga w wynajmie
    Warszawa ma jeden z najnizszych w Polsce czynszów na mieszkania komunalne.

  • 15. Data: 2021-02-21 19:25:42
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    mieszkańców tego kraju może w tej cenie wynająć?
    > Co mnie obchodzą inni? Każdy orze jak może.
    znam takich co tylko rachunki opłacają i wynajem mają za darmo, nie wiem
    w ogóle po co piszesz o podatku którego nie ma i jak piszesz nie będzie
    dotyczył ani ciebie, ani tych których znasz. Równie prawdopodobne jest,
    że nie wprowadzą go w ogóle dla ogółu, a podniosą go 100-krotnie tym,
    którzy płacą go w tej chwili (chyba nawet bardziej prawdopodobne)

    Lukasz

  • 16. Data: 2021-02-21 20:16:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 20.02.2021 o 23:04, Zenek Kapelinder napisał:

    > Urzędowy czynsz w wyremontowanym mieszkaniu komunalnym w Łodzi to ok 9zl/m?.

    Dla porządku dodaj jeszcze, ile do tych 9 zł za m? dopłaca pani
    Zdanowska, byś ty, suwerenie, mógł teraz lać ile wlezie
    z bezlicznikowego wodociągu w pożydowskiej ruderze na Bałutach.
    Pani Zdanowska płaci? "Pan płaci, pani płaci... Społeczeństwo!".
    Ale nie bój nic, jeszcze się znajdzie w Izraelu 128-letni właściciel
    kamienicy i będziesz płacił za mieszkanie jak za zboże, albo pójdziesz
    mieszkać pod mostem nad Łódką.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 17. Data: 2021-02-21 20:34:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 21 lutego 2021 o 20:17:01 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    > mieszkać pod mostem nad Łódką.
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    Ziewwww kundlu.

  • 18. Data: 2021-02-22 09:00:42
    Od: Runt <r...@s...prv>

    --

    masz coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

    --
    Runt