  • 11. Data: 2021-04-02 13:59:47
    Temat: Re: Wyburzenie fragmentu ściany nosnej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Pod warunkiem że budzik ma gdzieś w pobliżu tory kolejowe.

    ;-DD
    Dziekuje.
    Miałem nadzieje ze to beda tego typu koszty. Super.
    Tory mam blisko ale nie wiem czy mam odpowiedni brzeszczot ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 12. Data: 2021-04-02 14:02:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jesteś za głupi żeby zauważyć jaki głupi jesteś. Jak tam wodny chleb?
    > Wyślij przepis do ONZtu. Uratujesz miliony ludzi.

    Zenusiu to wytłumacz mi jak bardzo głupi jestem. Czy aż tak jak ty? Czy
    też nawet nie mam się co do ciebie równać? Bo w kłamaniu to nawet ci do
    pięt nie dorastam i tu trzeba przyznać, że na grupach dyskusyjnych w
    kłamaniu nie masz sobie równych. Jesteś niekwestionowanym mistrzem
    kłamstw, dezinformacji i obłudy.

    Z przykrością jednak muszę cię poinformować, że się powtarzasz ze swoimi
    tekstami, a jest to bardzo niepokojący objaw choroby Alzheimera. Jak już
    nie będziesz pamiętał czym są grupy dyskusyjne i będziesz walił w
    pampersy to będzie nam bardzo przykro.  Wszak było nie było dajesz nam
    sporo rozrywki i jesteś przezabawny, bo gdzie się pojawisz tam cię
    wyśmieją. :)

  • 13. Data: 2021-04-02 15:25:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kup od Niemca ;-)

    -----

  • 14. Data: 2021-04-02 17:49:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 2 kwietnia 2021 o 14:01:58 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > pampersy to będzie nam bardzo przykro. Wszak było nie było dajesz nam
    > sporo rozrywki i jesteś przezabawny, bo gdzie się pojawisz tam cię
    Za głupi jesteś uzyszkodnik żeby zauważyć jaki jesteś głupi.

  • 15. Data: 2021-04-02 18:04:19
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-02 o 17:49, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Za głupi jesteś uzyszkodnik żeby zauważyć jaki jesteś głupi.

    brawo zenusiu! brawo. POłacz siły z kanalia lo(r)dzikiem ;-))))))

    --
    Runt

  • 16. Data: 2021-04-03 12:02:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 2 Apr 2021 14:02:03 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Zenusiu to wytłumacz mi jak bardzo głupi jestem. Czy aż tak jak ty?
    > Czy

    Nie wiem po co bijesz tą pianę....

    --
    Marek

  • 17. Data: 2021-04-03 17:28:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-03 o 12:02, Marek pisze:

    > Nie wiem po co bijesz tą pianę....

    Tym bardziej ja nie wiem po co Ty bijesz TĘ PIANĘ - biernik, liczba
    pojedyncza (kogo? co?)

  • 18. Data: 2021-04-03 21:25:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 3 kwietnia 2021 o 12:02:05 UTC+2 Marek napisał(a):
    > Nie wiem po co bijesz tą pianę....
    >
    > --
    > Marek
    Bo jest głupi to bije pianę. Jest taki głupi że nie może pojąć że jest głupi.

  • 19. Data: 2021-04-04 07:49:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 3 Apr 2021 17:28:54 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Tym bardziej ja nie wiem po co Ty bijesz TĘ PIANĘ - biernik, liczba
    > pojedyncza (kogo? co?)

    Och jak dobrze, że przypomniałeś po co, wart Pac pałaca. Prawie
    zapomniałem.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2021-04-04 08:09:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Bo jest głupi to bije pianę. Jest taki głupi że nie może pojąć że jest głupi.

    Serio laski lecą na takie teksty?

    --
    MN