  • 21. Data: 2021-04-04 10:49:55
    Temat: Re: Wyburzenie fragmentu ściany nosnej
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-04 o 08:09, Marcin N pisze:

    > Serio laski lecą na takie teksty?

    A lecą, lecą.

    Tu można obejrzeć jak Zenuś podrywa laskę:
    https://www.youtube.com/watch?v=UZNrChoE78A

  • 22. Data: 2021-04-04 10:51:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-04-04 o 07:49, Marek pisze:

    > Och jak dobrze, że przypomniałeś  po co, wart Pac pałaca. Prawie
    > zapomniałem.

    Myślisz, że wdając się w pyskówki jesteś inny? Jesteś ponad tym?

    Poza tym pamiętaj, że warto jest pukać pod właściwy adres.

  • 23. Data: 2021-04-04 19:15:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 4 kwietnia 2021 o 10:49:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > A lecą, lecą.
    >
    > Tu można obejrzeć jak Zenuś podrywa laskę:
    > https://www.youtube.com/watch?v=UZNrChoE78A
    A tutaj
    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url
    =https://www.cda.pl/video/3245073&ved=2ahUKEwjRuamri
    -XvAhWS-IsKHSOGCvA4KBCjtAEwB3oECAQQAQ&usg=AOvVaw2BI7
    HVskGqniMibppeeo--
    Jak wracasz po pracy do śmierdzącego z brudu domu.

  • 24. Data: 2021-04-06 21:51:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    -XvAhWS-IsKHSOGCvA4KBCjtAEwB3oECAQQAQ&usg=AOvVaw2BI7
    HVskGqniMibppeeo--
    > Jak wracasz po pracy do śmierdzącego z brudu domu.

    Przywróciłeś mi sens życia i nadzieję w to, że jeszcze w polskim
    społeczeństwie nie umarło poszanowanie narodowej tradycji i heroizm. Już
    myślałem, że wszystko zostało bezpowrotnie zaprzepaszczone. Że obecne,
    polskie społeczeństwo to już tylko stare, kulawe pryki z przepitymi
    wątrobami, których jedyną już rozrywką jest napierdalanie laską po
    przypadkowych samochodach na ulicy i rzucanie chujami i dziurami w dupie
    na grupach dyskusyjnych oraz przechwalanie się jakimi to są wspaniałymi
    kierowcami hulajnóg i wszechwiedzącymi wszechznawcami.

    A tu zwykły, polski bohater. Niezniszczalny i niezatapialny. Upadł, ale
    powstał i nic go nie powstrzyma. Wciąż prze do przodu jak legendarny USS
    Enterprise z okresu II WŚ. Może i chwilowo odpłynął. Może i kurs obrał
    zły, ale niebawem powróci i przypierdoli ze zwielokrotnioną siłą.

    Dziękuję ci Zenusiu. Nic tak nie cieszy jak głupota starych, UB-eckich
    pryków.

  • 25. Data: 2021-04-06 22:12:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 kwietnia 2021 o 21:51:38 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > zły, ale niebawem powróci i przypierdoli ze zwielokrotnioną siłą.
    >
    > Dziękuję ci Zenusiu. Nic tak nie cieszy jak głupota starych, UB-eckich
    Strasznie dużo czasu mi poświęcasz za to że cię z błotem mieszam. To wynika z tego że
    jesteś za głupi żeby zrozumieć jaki głupi jesteś.

  • 26. Data: 2021-04-07 08:35:45
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-06 o 22:12, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    > wtorek, 6 kwietnia 2021 o 21:51:38 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    /.../

    > Strasznie dużo czasu mi poświęcasz za to że cię z błotem mieszam. To wynika z tego
    że jesteś za głupi żeby zrozumieć jaki głupi jesteś.

    zenusiu, to juz perseweracja! ;-)))

    https://alzheimer-pomoc.pl/powtarzanie-slow-i-czynno
    sci/

    --
    Runt

  • 27. Data: 2021-04-14 22:25:49
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-02 16:02, lleeoo wrote:
> [...]
    big bagi>> Pamiętaj jeszcze, że trzeba będzie dodatkowo uzupełnić wylewkę i>
    podłogę.>Do tego projekt i chyba zgłoszenie do urzedu. Pieczątka z uprawnieniami min
    500zł.Pzdr

    u mnie na śląsku to byłbym szczęśliwy gdyby ktoś to zrobił za dwa razy
    tyle - nie żeby brali jakąkolwiek odpowiedzialność, bo to robi koleś od
    pieczątki, ale naprawdę ciężko znaleźć kogoś do takiej roboty

    > A ten projekt do urzędu w jakim celu?

    zmiany konstrukcyjne to chyba na pozwolenie?

  • 28. Data: 2021-04-14 22:32:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    m4rkiz napisał:

    > u mnie na śląsku to byłbym szczęśliwy gdyby ktoś to zrobił za dwa razy
    > tyle - nie żeby brali jakąkolwiek odpowiedzialność, bo to robi koleś od
    > pieczątki, ale naprawdę ciężko znaleźć kogoś do takiej roboty

    Jakiś górnik strzałowy na emeryturze?

    --
    Jarek