eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ heheheZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
  • Data: 2010-11-17 09:51:07
    Temat: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
    Od: "gucio" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
    zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego. Nie
    ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy. Przez pomyłkę napisałem o
    tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
    wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
    firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
    Uprzejmie informujemy, że wyczuwanie plastiku po zagotowaniu wody w czajniku
    Zepter jest zjawiskiem naturalnym, nie wpływającym na wadliwość produktu.
    Jednocześnie informujemy, że zgłoszenie reklamacji produktu w ramach
    gwarancji jest możliwe tylko i wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu oraz
    Karty Gwarancyjnej wyrobu.
    Z poważaniem
    ...........(imię i nazwisko)............
    Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta

    ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z.o.o
    ul. Domaniewska 37
    02-672 Warszawa
    Phone +48 22 565 80 00
    Fax +48 22 565 81 00
    z...@z...com.pl
    www.zepter.pl






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1