  • 11. Data: 2012-07-08 23:57:08
    Temat: Re: Bardzo [OT] Re: akcesoria do rekuperatora, jakie?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    coś takiego tylko powinno być chyba dłuższe
    http://www.alexapolska.com.pl/product.php?id_product
    =332

    jeffrey

  • 12. Data: 2012-07-09 19:04:26
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > jeszce tylko zapytam czy masz w domu jakieś palenisko w systemie otwartym
    > (kominek piec itp)?

    kominek, teoretycznie zamknięty, czyli rura doprowadzająca itp... ale już
    tyle było mielone na grupie o tym...:-)
    właśnie z powodu dodatkowych filtrów boję sie o równowagę ciśnienia w
    trakcie eksploatacji, dlatego szukam rozwiązania systemowego, najlepiej od
    producenta reku, ale ni ma...
    pewnie jakiś dodatkowy wentylator sprzężony z tymi w reku by sie przydał...
    ale sam wyliczyć mocy nie potrafię i nie zaryzykuję,
    coś mi mówi, ze bezpiecznie będzie pozostać przy tym niezależnym gotowcu z
    linka...

    pozdrawiam
    s_13

  • 13. Data: 2012-07-09 21:54:45
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    s_13 wrote:

> [...]
    > przydał... ale sam wyliczyć mocy nie potrafię i nie zaryzykuję,
    > coś mi mówi, ze bezpiecznie będzie pozostać przy tym niezależnym

    właśnie pod tym kątem pytałem
    jak rozumiem reku już jest
    na filtrze 9 klasy stracisz co najmniej 200 paskali a to niestety
    zmieni balans Nawiew/Wyciąg i to w niewłaściwą stronę bo zrobi
    podciśnienie w domu
    można się pobawić w wydajności N/W żeby wyszło po równo ale to musisz
    zrobić sam
    pomiary można zrobić samemu bez żadnego sprzętu :P, wystarczy dobrze
    zamknąć zewnętrzne drzwi i okna a otworzyć wszystkie wewnętrzne

    jeffrey