  • 11. Data: 2009-10-05 14:11:00
    Temat: Re: co grzejnik
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Jackare" <...@s...de.pl> wrote in message
    news:hacs32$4db$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Łukasz Rostalski" <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl> napisał
    > wiadomości news:4ac9df90$1@news.home.net.pl...
    > Marek Dyjor pisze:
    >

    > http://images43.fotosik.pl/209/661ed6dc36d60bb5.jpg
    >

    > Nawet przy takim połączeniu powinno działać u sąsiadki niezależnie od tego
    > czy u Ciebie działa. Grzejniki nie są kierunkowe. Zamiast grzejnika możesz
    > tam narysować sobie rurki łączące zasilanie z powrotem.

    Chyba, że są korki gazowe, albo korki i zasilanie jednorurowe.

  • 12. Data: 2009-10-05 20:58:13
    Od: Łukasz Rostalski <l...@n...wytnij.rostalski.pl>

    Jackare pisze:
> [...]
    > tego czy u Ciebie działa. Grzejniki nie są kierunkowe. Zamiast grzejnika
    > możesz tam narysować sobie rurki łączące zasilanie z powrotem.

    Jak bym nie miał zaworu u dołu to by u sąsiadki działało, ale mam zawór
    zamykający jak by się coś działo i był on zakręcony.

  • 13. Data: 2009-10-05 21:17:58
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "Łukasz Rostalski" <l...@n...wytnij.rostalski.pl> napisał w
    wiadomości news:4aca5de3@news.home.net.pl...
    Jackare pisze:
> [...]

    Jak bym nie miał zaworu u dołu to by u sąsiadki działało, ale mam zawór
    zamykający jak by się coś działo i był on zakręcony.

    To nie ma nic do rzeczy. Masz zawór odcinający grzejnik na obydwu gałązkach
    i tyle. Grzejnik u każdego z sąsiadów zapewnia przepływ pomiędzy zasilaniem
    a powrotem tak samo jak Twój grzejnik działa to równolegle i niezależnie.
    Jedynie zapowietrzenie pionu może spowodować problemy z przepływem. Być może
    gdy odblokowałeś grzejnik ruszyła się jakaś bańka gazowa blokująca pion, ale
    to oznacza tylko tyle że pion nie został w ogóle odpowietrzony
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2009-10-06 07:03:41
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    Jackare pisze:
> [...]
    > może gdy odblokowałeś grzejnik ruszyła się jakaś bańka gazowa blokująca
    > pion, ale to oznacza tylko tyle że pion nie został w ogóle odpowietrzony

    Dokładnie tak jak piszesz. Zapowietrzony był pion, bo rura zasilająca u
    sąsiadki była ledwo ciepła przy podłodze. Co do pionu to pion zasilający
    kończy się u mnie wchodząc do grzejnika gdzie jest też zawór odcinający. I
    teraz jak mam zakręcony zawór to będzie się robić bańka powietrzna i
    dopóki nie odkręcę tego zaworu to ta bańka nie ma gdzie uciec, bo nie ma
    odpowietrznika na zasilaniu. Reasumując rozchodzi się o to że chłopaki
    powinni zamontować odpowietrzenie w najwyższym punkcie zasilania a nie
    tylko doprowadzić rurę zasilającą do kaloryfera.

  • 15. Data: 2009-10-06 19:41:08
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 6 Paź, 09:03, Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>
    wrote:
    (...)
> [...]
    > dopóki nie odkręcę tego zaworu to ta bańka nie ma gdzie uciec, bo nie ma
    > odpowietrznika na zasilaniu. Reasumując rozchodzi się o to że chłopaki
    brakuje odpowietrzenia na pionie i tyle.