  • 11. Data: 2009-11-10 11:49:04
    Temat: Re: czym odkręcic to ustrojstwo?
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Mamut pisze:
> [...]
    > odkrecic?
    > Z obu stron naroznika są identyczne nakrętki, w gwint wkrecona jest
    > śruba (5tka) ktora nie ma glowki z żadnej strony i jest schowana
    > wewnatrz otworu gwintowanego. Probowalem wkrecic normalną srube z
    > główką i ruchem obrotowym albo wykrecic niegwintowaną srube ze srodka
    > albo wypchnać nakretke z jednej ze stron. Jednak nic to nie daje. Jak
    > widac nakretki są tak skonstruowane że łatwo sie je dokreca, jednak
    > odkrecic nie idzie poniewaz są zaokrąglone w kierunku odkrecania. Jest
    > jakis specjalny klucz do takich rzeczy? jak sie nazywa?

    010160.jpg
    > http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1
    010164.jpg
    > http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1
    010166.jpg
    > http://i905.photobucket.com/albums/ac255/cactus23/P1
    010167.jpg

    Mi również nie chce się wierzyć że po drugiej stronie jest dokładnie tak
    samo.
    Zrób zdjęcie z drugiej strony.
    Te nakrętki przy wkręcaniu wbijają się coraz bardziej w płytę, więc
    wniosek jest taki że śruba jest na bank wkręcana z drugiej strony.
    A jeżeli będziesz się spierał że jest inaczej, to kup zestaw wykrętaków
    do śrub, nawierć otworek i wykręć to coś.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2009-11-10 11:57:21
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 10-11-2009 o 12:49:04 Rafał <r...@o...pl> napisał(a):

    > Te nakrętki przy wkręcaniu wbijają się coraz bardziej w płytę, więc
    > wniosek jest taki że śruba jest na bank wkręcana z drugiej strony.

    a może na środku pomiędzy częściami narożnika jest przerwa i tam jest
    możliwość odkręcenia tego?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 13. Data: 2009-11-10 13:44:34
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a może na środku pomiędzy częściami narożnika jest przerwa i tam jest
    > możliwość odkręcenia tego?

    Obstawiam, bo widziałem coś takiego, że tymi śróbami są przykręcone po
    poszczególnych szęści blachy, które za siebie zachodzą i wystarczy jedną z
    części narożnika unieść aby je rozłączyć. Nie mogę teraz nic wyszperać w
    necie na przykład ale widziałem taki system łączenia kanap narożnych.

    Tomasz

  • 14. Data: 2009-11-10 13:51:53
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Nie mogę teraz nic wyszperać w necie na przykład ale widziałem taki system
    > łączenia kanap narożnych.

    Szukałem, szukałem i znalazłem. Na tym zdjęciu widać to o czym piszę.
    http://www.bodzio.pl/1,7-28-178,8543meble.html

    Tomasz

  • 15. Data: 2009-11-10 15:00:22
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Szukałem, szukałem i znalazłem. Na tym zdjęciu widać to o czym
    piszę.http://www.bodzio.pl/1,7-28-178,8543meble.html

    macie racje, tak jest.
    Plyty z dwoch stron maja nakretki w tych samych miejscach i wygladają
    na jedno. Ale w szczelinie miedzy plytami są głowki srub. Oczywiscie
    naroznik rozdziela sie podnoszać jedną z czesci i wysywajac ją ze
    specjalnych zaczepow. Wpadlem na to poruszajac jedną czescią
    naroznika. Ale dziekuje grupie ktora na odleglosc bez mebla pod okiem
    połapała sie o co chodzi :)

  • 16. Data: 2023-01-17 18:08:22
    Od: Michał K <c...@g...com>

    wtorek, 10 listopada 2009 o 16:00:22 UTC+1 Mamut napisał(a):

> [...]
    > specjalnych zaczepow. Wpadlem na to poruszajac jedną czescią
    > naroznika. Ale dziekuje grupie ktora na odleglosc bez mebla pod okiem

    Ło panie, 3 dni sie z tym męczyłem i próbowałem to odkręcić, a to wystarczyło
    podnieść kanapę. Pomogła 13-letnia porada z zakątków internetu. Dzięki!

  • 17. Data: 2023-01-17 19:08:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał K napisał:

    > Ło panie, 3 dni sie z tym męczyłem i próbowałem to odkręcić, a to
    > wystarczyło podnieść kanapę. Pomogła 13-letnia porada z zakątków
    > internetu. Dzięki!

    Istny Mamut od plejstocenu w wiecznej zmarzlinie przechowany, a teraz
    odkopany!

    Jarek

    --
    A czy przyroda kolebka myślała kiedyś dokładnie
    Na co jej wielkie mamuty? Ani wygląda to ładnie