  • 1. Data: 2009-11-09 12:22:22
    Temat: olej do gumy
    Od: gary <g...@c...pl>

    Krótko:
    czym posmarować oring w nowej wylewce do zlewu (Armatura Kraków)
    coby się tak tępo nie obracała.
    Jakie smarowidło zastosować żeby guma się nie "rozpuściła"
    Myślałem o smarze silikonowym do okien (oknoplast)

  • 2. Data: 2009-11-09 13:54:20
    Temat: Re: olej do gumy
    Od: BartekK <s...@N...org>

    gary pisze:
> [...]
    > coby się tak tępo nie obracała.
    > Jakie smarowidło zastosować żeby guma się nie "rozpuściła"
    > Myślałem o smarze silikonowym do okien (oknoplast)
    Na pewno nie nic z ropą/alkoholem, smar typu silikon-teflon bardzo
    dobrze się spisuje http://www.tme.eu/html/gfx/ramka_3520.jpg

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-11-09 16:56:22
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    gary wrote:
    > czym posmarować oring w nowej wylewce do zlewu (Armatura Kraków)
    > coby się tak tępo nie obracała.
    Swietnie sie nadaje wazelina, kupisz w kazdej aptece.
    Musisz tylko wytrzymac dziwny usmiech Pani w aptece jak o nia poprosisz ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 4. Data: 2009-11-09 17:44:58
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    > coby się tak tępo nie obracała.
    > Swietnie sie nadaje wazelina, kupisz w kazdej aptece.
    > Musisz tylko wytrzymac dziwny usmiech Pani w aptece jak o nia
    > poprosisz ;)

    Jest też wazelina techniczna (też daje dobry "poślizg")
    ;)

    Pozdrawiam emarcin

  • 5. Data: 2009-11-09 17:54:12
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    emarcin wrote:
    > Jest też wazelina techniczna (też daje dobry "poślizg")
    ;)
    Ta pierwsza na pewno jest dopuszczona do kontaktu z zywnoscia.
    I mozna tez smarowac nia rurki PCV bez obawy zmiany ich wlasnosci
    fizyko-chemicznych.

  • 6. Data: 2009-11-09 20:59:20
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    Witam
    Ja bym posmarował płynem do zmywania naczyń.
    Zero kosztów, skuteczne i bezpieczne dla gumy.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 7. Data: 2009-11-09 21:00:47
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Jarek M. wrote:
    > Witam
    > Ja bym posmarował płynem do zmywania naczyń.
    > Zero kosztów,[...]

    Poprosze 5 tys. litrów ;-).

  • 8. Data: 2009-11-09 21:39:07
    Od: "JS" <m...@g...com>

    A po co olej?
    Ludwik wystarczy
    Jacek

  • 9. Data: 2009-11-10 08:30:53
    Od: gary <g...@c...pl>

    JS pisze:
    > A po co olej?
    > Ludwik wystarczy
    > Jacek
    wypłucze się szybko

  • 10. Data: 2009-11-10 08:33:58
    Od: gary <g...@c...pl>

    Artur Lew pisze:
    > Swietnie sie nadaje wazelina, kupisz w kazdej aptece.
    > Musisz tylko wytrzymac dziwny usmiech Pani w aptece jak o nia poprosisz ;)

    w takich sytuacjach proszę panią magister o prezerwatywy XXL z Unimilu
    (bo wiem że już takich nie robią) pani szuka i nie znajduje.