  • 11. Data: 2013-12-16 13:36:05
    Temat: Re: koszt wykonania projekt?w bran?owych
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Monday, December 16, 2013 1:29:50 PM UTC+1, Kris wrote:
    > Co masz na mysli pisząć "porządne obliczenia"
    >
    > Myślisz że zrobi charakterystyke realna? zyli uzwględni mostki >termiczne(badanie
    kamera termowizyjna)i inne ew. błedy wykonawcze, czy tylko >pojedzie z kwitem wg
    danych w projekcie?

    Poczekamy co odpowie :]

    50 zeta to jest cena papierka, gdzie pewnie ledwo
    zgadzają się główne parametry budynku.
    Za 8 stów to można oczekiwać, że dany liczyciel spędzi te kilka
    roboczogodzin na porządnym wklepaniu całego domu tak jak to jest
    w rzeczywistości, ale czy wystarczy na badanie termowizją to nie wiem.

    Cenę architekt podał, niech więc określi co usługa ma zawierać,
    chyba że podał ot tak, licząc na frajera ;)

    L.

  • 12. Data: 2013-12-16 13:50:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 13:36:05 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Poczekamy co odpowie :]
    Też mnie to ciekawi bo do porządnego audytu powykonawczego to badanie kamerą chyba
    byłoby niezbedne no i nie uwzględnianie standardowych współczynników tylko
    rzeczywiste.
    Bo inny współczynnik bedzie pewnie dla styro na placki na porothermie a inny dla
    styro na ramki na suporeksie.

  • 13. Data: 2013-12-16 21:51:27
    Od: Artes <n...@w...pl>

    Jednak papier o który mi chodzi kosztuje 200 zeta na Allegro
    http://allegro.pl/projektowana-charakterystyka-energ
    etyczna-i3803611825.html
    jako że chodzi o obiekt nowo projektowany i budowany