  • 1. Data: 2013-08-08 16:45:56
    Temat: zabezpieczenia na dachu
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    chciałbym sobie kupić linę i ochraniacze do łażenia po dachu...

    czy wie Ktoś tu jak te poszczególne elementy się nazywają?

    chciałbym to "ubranko" na siebie
    zaczep z regulacją odległości linki
    linkę
    no i drugi zaczep do zaczepiania do krokwi...

    tylko nie wiem jak to się wszystko nazywa...
    będe wdzięczny za podanie nazw.

  • 2. Data: 2013-08-09 17:57:21
    Temat: Re: zabezpieczenia na dachu
    Od: "HANA" <h...@p...spam.pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
> [...]
    > linkę
    > no i drugi zaczep do zaczepiania do krokwi...
    >
    > tylko nie wiem jak to się wszystko nazywa...

    ubranko to szelki
    a zamiast linki polecam hamownice, frajda niesamowita zaraz po kupieniu
    przez tydzien nie bylo pracownika, ktory by nie "spadl" z dachu ;-)
    poszukaj na stronach sklepow BHP

    --
    pozdrawiam
    Andrzej