  • 1. Data: 2013-08-08 16:16:24
    Temat: Żyjecie? przy 37 st. C ?
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Daje się coś robić przy tych temperaturach?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-08-08 16:33:07
    Temat: Re: Żyjecie? przy 37 st. C ?
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-08 16:16, SJS pisze:
    > Daje się coś robić przy tych temperaturach?

    Ja drugi dzień z rzędu stawiam ogrodzenie z siatki.
    Ale pękło przy tym już ponad 10 zimnych piw :)
    I zraszam się wodą z węża ogrodowego.
    Dzisiaj mam zamiar skończyć.
    Siatka już wstępnie postawiona - teraz naciąganie i wiązanie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2013-08-08 16:44:17
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    to dobre filozoficzne pytanie...
    wypierdki komunizmu, blokersi są chowani na temperaturze >35 stopni, tyle
    komuna pompowała im w blokach,
    czyli formalnie oni teraz powinni funkcjonowac optymalnie...

    ciekawe na ile to się zgadza...

  • 4. Data: 2013-08-08 16:44:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "SJS" napisał w wiadomości grup

    > Daje się coś robić przy tych temperaturach?

    Wszystko, no może oprócz kładzenia papy na dachu :-)

    W zeszłym tygodniu robiłem ze znajomym wylewki - łącznie przez tydzień
    ukręciliśmy około 8 kubików betonu i słońce jakoś szczególnie nam nie
    przeszkadzało. Owszem już po 15 minutach pracy byliśmy cali mokrzy, ale po
    chwili się o tym zapomina i robota jakoś sama idzie. Dla mnie najgorsze są
    przerwy na obiad - bo jak tylko się przestaję ruszać to mokre ciuchy
    momentalnie zaczynają mi przeszkadzać, a dopóki coś się dzieje nie zwracam
    na to uwagi.

    Gdybym miał to robić zarobkowo to w taką pogodę pewnie bym sobie odpuścił,
    ale ja lubię się czasem zmęczyć i poruszać na świeżym powietrzu, a i po
    powrocie do domu piwo jakieś takie smaczniejsze się wydaje :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2013-08-08 16:59:56
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    > Siatka już wstępnie postawiona - teraz naciąganie i wiązanie.

    Ja do naciągania używalem pasów i ściągaczy które dawno temu kupiłem do
    ściskania paneli podłogowych. W siatkę wsuwałem pręt z włókna szklanego
    fi8mm, dawało się u mnie bez problemu, za to haczyki przyczepione do trzech
    taśm i w trzech punktach stopniowo naciągałem. Wszystko sam bez pomocnika.
    Siatka jest naprężona jak.... wiesz co :)

  • 6. Data: 2013-08-08 17:16:38
    Temat: Re: ?yjecie? przy 37 st. C ?
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-08-08 16:59, 4cx1000 pisze:
    > U?ytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ja do naci?gania u?ywalem pas?w i ?ci?gaczy kt?re dawno temu kupi?em do
    > ?ciskania paneli pod?ogowych. W siatk? wsuwa?em pr?t z w??kna szklanego
    > fi8mm, dawa?o si? u mnie bez problemu, za to haczyki przyczepione do trzech
    > ta?m i w trzech punktach stopniowo naci?ga?em. Wszystko sam bez pomocnika.
    > Siatka jest napr?ona jak.... wiesz co :)

    Ja też naciągam sam. Początkowo używałem takich samych taśm, ale teraz
    pożyczyłem urządzenie zwane rukcugiem, takie o:
    http://www.chh.pl/produkty/84975/Wyciagarka_Linowa_2
    T_Rukcug#opisProduktu_84975

    Mam już postawione ponad 250 metrów ogrodzenia. Zostało jakieś 70m.
    Wszytko sam tymi rencami :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2013-08-08 19:04:32
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    SJS pisze:
    > Daje się coś robić przy tych temperaturach?

    Da się szlifować posadzki... ale ledwo* i koniecznie w przeciągu.
    Nie da się za to odrywać folii z okien 3m nad posadzką - od razu pot
    zalewa oczy.
    Okropnie nieprzyjemnie jest. Komp pokazywał 38 nad jezdnią.

    Wiecie co jest niesamowite? W sobotę ma być 15C, a w nocy 7C!!!
    To chyba niemożliwe jest.

    Irek.N.
    * po 4 dniach jest 1/2 hali zrobiona w połowie pierwszego szlifowania -
    masakrycznie twarda posadzka wyszła. W tym tempie to jeszcze 2 tygodnie
    szlifowania będzie :(

  • 8. Data: 2013-08-08 19:44:58
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-08-08 16:16, SJS pisze:
    > Daje się coś robić przy tych temperaturach?

    U mnie pod szczecinem tak od 2 dni ok. 25stC tylko.
    Nie jest źle ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 9. Data: 2013-08-08 19:50:03
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 08.08.2013 16:16, SJS pisze:
    > Daje się coś robić przy tych temperaturach?
    ja pracuje w pomieszczeniach gdzie ściany miejscami mają 120cm grubości.
    temperatura w pomieszczeniach bije rekordy wszech czasów
    przekraczając... 26 stopni.
    Jak pół roku temu mówiłem że chcę mieszkać w ziemiance to pukaliście się
    w czoło..... ( w konstrukcji mieszkalnej zasypanej ziemią.)

    a w mieszkaniu mam jak w piekarniku.

    ToMasz

  • 10. Data: 2013-08-08 20:27:34
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 16:16:24 UTC+2 użytkownik SJS napisał:
    > Daje się coś robić przy tych temperaturach?
    >
    > --
    >
    > sjs

    Dać to się by dało. Ale to nie jest bezpieczne. Lepiej sobie odpuścić jak to nie jest
    sprawa ratująca życie.