  • 1. Data: 2013-08-08 14:29:09
    Temat: Wypełnienie bramy przesuwnej
    Od: Zenik <w...@o...pl>

    Może grupa mi podpowie czym wypełnić bramę przesuwną, zależy mi na
    zasłonieciu posesji od ulicy ? Zwykłe drewno, sztachety itp odpada - po
    prostu mi się nie podoba i pozostaje kwestia konserwacji, blacha ma
    zastosowanie raczej do bram przemysłowych. Wymyśliłem sobie płytę HPL,
    ale koszt 1m2 takiej płyty to 200 zł.

  • 2. Data: 2013-08-08 14:56:01
    Temat: Re: Wypełnienie bramy przesuwnej
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 sierpnia 2013 14:29:09 UTC+2 użytkownik Zenik napisał:
    > Może grupa mi podpowie czym wypełnić bramę przesuwną,

    Po bokach bramy masz zapewne jakieś płoty. Brama więc moim zdanim powinna byc z tego
    samego co płot.

  • 3. Data: 2013-08-08 18:08:33
    Od: m...@g...com

    On Thursday, August 8, 2013 2:56:01 PM UTC+2, Kris wrote:

    > Po bokach bramy masz zapewne jakieś płoty. Brama więc moim zdanim powinna byc z
    tego samego co płot.

    Chyba że od ulicy już pełen mur stoi.

    mucher

  • 4. Data: 2013-08-08 20:35:23
    Od: Zenik <w...@o...pl>

    > Chyba że od ulicy już pełen mur stoi.

    Nie ma obecnie żadnego ogrodzenia. Zaczynam od bramy i chciałem ją
    pokryć ale siddingiem z płyty hpl, ale koszt płyt przewyższa koszt
    konstrukcji bramy.

  • 5. Data: 2013-08-08 22:16:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Chyba że od ulicy już pełen mur stoi.

    no to murem wypełnić :)

  • 6. Data: 2013-08-08 22:18:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zenik wrote:

    > Nie ma obecnie żadnego ogrodzenia. Zaczynam od bramy i chciałem ją
    > pokryć ale siddingiem z płyty hpl, ale koszt płyt przewyższa koszt
    > konstrukcji bramy.

    czyli wracasz do koncepcji blacha albo stachety dreaniane...

    dodam że z drewna można różne konstrukcje zrobić, można dac deski poziomo
    ukośnie mieszac z metalem itd...

  • 7. Data: 2013-08-09 00:07:11
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2013-08-08 14:29, Zenik pisze:
> [...]
    > prostu mi się nie podoba i pozostaje kwestia konserwacji, blacha ma
    > zastosowanie raczej do bram przemysłowych.

    Widziałem bramę po prostu wypleciona z wikliny, tzn. wiklina wpleciona w
    poziomie miedzy pionowe elementy stalowe

    --
    M.

  • 8. Data: 2013-08-14 02:30:24
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-09 00:07, MK pisze:

    > Widziałem bramę po prostu wypleciona z wikliny, tzn. wiklina wpleciona w
    > poziomie miedzy pionowe elementy stalowe

    To ja widziałem lepszą bramę - do dolnej belki (nośnej, jeździła rolką
    po prowadnicy) były od wewnątrz posesji zawieszone doniczki, takie
    długie-balkonowe. A w doniczkach zasadzone jakieś pnące dziadostwo, cała
    brama była zarośnięta czymś podobnym do pnącego wina/winogron czy tego
    takiego zielonego, co to na budynkach i murach się pnie.
    Minus taki, że brama była bez napędu (ręcznie przesuwana, bo pewnie by
    przeszkadzały gałęzie w napędzaniu) i cały rok pewnie to nie jest
    zielone - ale wyglądało fajnie, gdy taka zielona ściana sie odsuwała.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2013-08-16 10:10:12
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 14 sierpnia 2013 02:30:24 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:

> [...]
    >
    > przeszkadzały gałęzie w napędzaniu) i cały rok pewnie to nie jest
    >
    > zielone - ale wyglądało fajnie, gdy taka zielona ściana sie odsuwała.

    Genialne :)
    Szkoda ze zdjecia nie zrobiles zeby pokazac.

    Moznaby rozszerzyc pomysl na przyklad na dwuskrzydlowy zywoplot ktory otwieralby sie
    automatycznie. Koszmar senny kuriera :)

    bajcik