  • 31. Data: 2020-09-29 23:22:33
    Temat: Re: Odkurzacze
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 29 września 2020 o 22:14:11 UTC+2 Marek napisał(a):

    > 79zl?? Chyba żart :)
    >
    > --
    > Marek
    Żartem jest to że podstawówkę skończyłeś.

  • 32. Data: 2020-09-30 11:49:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Sep 2020 14:22:33 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Żartem jest to że podstawówkę skończyłeś

    Zajrzyj Niepierdol, w tym wieku ci się przyda.
    Podsylasz linka do odkurzacza za 79zl to spodziewałeś się uznania?

    --
    Marek

  • 33. Data: 2020-09-30 12:14:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 września 2020 11:49:40 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Zajrzyj Niepierdol, w tym wieku ci się przyda.
    > Podsylasz linka do odkurzacza za 79zl to spodziewałeś się uznania?

    Tak ciekawości- co ma dla Ciebie za znaczenie cena?
    Nawet gdyby kosztował 79zł(nie mam pojęcia skąd wziąłeś tą cenę) to jeśli działa to
    ok.
    Zenek pisał że odkurzacz kupiony 4 lata temu i działa bez problemu.
    Czego więcej chcieć od urządzenia do zbierania kurzu?

  • 34. Data: 2020-09-30 12:19:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.09.2020 o 22:13, Marek pisze:

    > 79zl?? Chyba żart :)

    kliknąłeś? Nie ma tego odkurzacza w ofercie, ale sprytne ceneo podrzuca
    za 79zł baterie do tego odkurzacza
    gdyby sam wracał do bazy - kupiłbym za 300zł

    ToMasz

  • 35. Data: 2020-09-30 12:54:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Sep 2020 12:19:34 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > kliknąłeś? Nie ma tego odkurzacza w ofercie, ale sprytne ceneo
    > podrzuca

    Tak kliknąłem i widzę obrazek odkurzacza a pod nim cena 79 zł. Co
    mnie obchodzi, że Ceneo idiotycznie podkłada cenę?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2020-09-30 12:56:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Sep 2020 03:14:24 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Tak ciekawości- co ma dla Ciebie za znaczenie cena?

    Z reguły tanie rzadko jest dobre a dobre tanio.

    > Nawet gdyby kosztował 79zł(nie mam pojęcia skąd wzi?
    > ?łeś tą cenę) to jeśli działa to ok.

    To zobacz jak wygląda ten link w komórce.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2020-09-30 13:06:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > Tak ciekawości- co ma dla Ciebie za znaczenie cena?

    A tak na poważnie... za 79 zł nie da się zrobić robota, który:

    - sam wraca do bazy i się wypróżnia w trakcie lub po
    - pracuje w harmonogramie
    - sprząta metodycznie dzieląc pomieszczenie na obszary, do których po
    sprzątnięciu nie wraca (zamiast jeździć losowo od przeszkody do
    przeszkody)
    - robi zlecenia na żądanie typu "sprzątnij kuchnię"

    To jest absolutne minimum. Tego nawet za 300zl się nie da raczej.
    Choć chętnie taki za 300 z powyższymi szykanami bym przetestował.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2020-09-30 13:18:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2020 o 12:54 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Tak kliknąłem i widzę obrazek odkurzacza a pod nim cena 79 zł. Co mnie
    > obchodzi, że Ceneo idiotycznie podkłada cenę?

    Do kogo masz pretensje, że jesteś Internetowym analfabetą? - Zenek
    podesłał linka do produktu, oczekujesz, że będzie specjalnie dla Ciebie
    weryfikował cenę i dostępność? - z choinki się urwałeś?

    TG

  • 39. Data: 2020-09-30 13:34:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 września 2020 13:06:54 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > A tak na poważnie... za 79 zł nie da się zrobić robota, który:

    Nikt oprócz Marka nie pisał o cenie 79zł. Zenek podawał ok 300zł 3-4 lata temu

> [...]
    > przeszkody)
    > - robi zlecenia na żądanie typu "sprzątnij kuchnię"

    Nie mam pojęcia
    W lidlu leżą jakies po 700zł czy spełnia powyższe wymagania sprawdż

    https://www.lidl-sklep.pl/pl-PL/Vileda-Robot-sprzata
    jacy-VR-302/p100304544?mktc=shopping&gclid=EAIaIQobC
    hMImqHVsuGQ7AIVGiwYCh10YAJyEAQYASABEgITHfD_BwE

    > To jest absolutne minimum. Tego nawet za 300zl się nie da raczej.
    > Choć chętnie taki za 300 z powyższymi szykanami bym przetestował.

    To sa twoje wymagania
    Dla mnie wystarczyłoby żeby raz dziennie "dał rade" cała kondygnacje ogarnąć. a czy
    metodycznie z GPSem czy chaotycznie to zrobi to mi generalnie zwisa bo robiłby to
    podczas mojej nieobecności. Raz/dwa razy w tygodniu byłbym w stanie się schylić i go
    wypróżnić oraz naładować
    "Dał radę" to znaczy żeby mu baterii starczyło, żeby umiał spod stołu z 6 krzesłami
    wyjechać, żeby żadnego miejsca nie ominął
    Za takiego może 300zł bym się skusił zapłacić
    Jakiś czas temu żona dostała vROBO TKG RVC 1001.
    Ze dwa dni go testowałem
    Głupi był bo jeździł losowo po chałupie(omijając niektóre miejsca), blokował się pod
    stołem, przy szafie itp. Nie było szans żeby cały parter w miarę dokładnie ogarnął
    Dobry człowiek z OLX dał mi za niego wtedy 150zł wiec starczyło na kilka lat na worki
    do tradycyjnego Zelmera który się popsuć do dzisiaj nie chce;)

  • 40. Data: 2020-09-30 13:56:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Sep 2020 13:18:21 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:
    > podesłał linka do produktu, oczekujesz, że będzie sp
    > ecjalnie dla Ciebie

    Tak.
    Podesłał linka do Ceneo, które idiotycznie wyświetla cenę. Ja mam na
    posta max 30s, jak sobie wyobrażasz, będę wchodził na każdą podana
    stronę i analizował co na niej nie działa??

    --
    Marek