  • 61. Data: 2020-09-30 22:21:10
    Temat: Re: Odkurzacze
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Oryginał ma jednak o wiele więcej wdzięku i subtelności:

    A no. Dodałem do bazy.

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie:

  • 62. Data: 2020-09-30 23:31:48
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Raczej wolniej niż prędzej. Po niemiecku kapelusz to hut. W jidysz hat.

    A skąd kogutki tak dobrze znają Jidysz?

    > Raczej ciężko dorobić że z hut albo hat powstało słowo kapelinder.

    Ja nie wiem, z czego powstało, wiem, że jest żydowskie nazwisko Kapelusz.
    Autorka, Salomea Kape, nosi jego skróconą formę po mężu.

    > Patrzyłem na Twoje zdjęcia. Do niemca jesteś na nich podobny.

    A jednak świnia amerykańska, z rodowodem.

    --
    Leci gołąbek i śpiewa:
    - It's my life...

  • 63. Data: 2020-09-30 23:55:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 września 2020 o 23:31:49 UTC+2 Arnold Ziffel napisał(a):

> [...]
    > Autorka, Salomea Kape, nosi jego skróconą formę po mężu.
    > A jednak świnia amerykańska, z rodowodem.

    Wygląda na niemiecką obrzezaną. Amerykańska miała by orli nos i czerwoną skórę.