  • 51. Data: 2020-09-30 16:46:29
    Temat: Re: Odkurzacze
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Sep 2020 14:15:36 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Ale na pisanie głupot na grupach więcej czasu spędziłeś.

    Chyba mnie z kimś mylisz.

    --
    Marek

  • 52. Data: 2020-09-30 16:47:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Sep 2020 14:13:59 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Zajrzyj, nie pierdol, bo Zenek nie dał linka do odkurzacza za 79zł
    > tylko
    > do akumulatora do tego odkurzacza.

    A patrzyles jak strona renderuje się na mobilu?

    --
    Marek

  • 53. Data: 2020-09-30 16:55:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 września 2020 o 16:00:04 UTC+2 Arnold Ziffel napisał(a):

    > A jednak z amerykańskiego serialu.
    >
    > Kapelinder już prędzej w jidysz jest. Na pewno była żydowska rodzina
    > nazwiskiem Kapelusz. A co to zmienia?
    >
    > --
    > Idzie niedźwiedź przez łączkę i widzi zajączka.
    > - Te, zając, skocz po papierosy!
    > - Odp*.* ty ch*.* taki owaki! Ty *.* *.* *.*!
    > Niedźwiedź przestraszył się i poleciał szybko do domu.
    > - Stara! Włącz radio, chyba znowu rewolucja!
    Raczej wolniej niż prędzej. Po niemiecku kapelusz to hut. W jidysz hat. Raczej ciężko
    dorobić że z hut albo hat powstało słowo kapelinder. Patrzyłem na Twoje zdjęcia. Do
    niemca jesteś na nich podobny.

  • 54. Data: 2020-09-30 16:57:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To sa twoje wymagania
    > Dla mnie wystarczyłoby żeby raz dziennie "dał rade" cała kondygnacje ogarnąć. a czy
    metodycznie z GPSem czy chaotycznie to zrobi to mi generalnie zwisa bo robiłby to
    podczas mojej nieobecności. Raz/dwa razy w tygodniu byłbym w stanie się schylić i go
    wypróżnić oraz naładować
    to nie tak. ogólna opinia ludzi którzy maja takie odkurzacze jest taka:
    A on w ogóle tu sprzątał? JAkoś tak mało dokładnie, zajrzymy czy ma coś
    w "brzuszku". ŁO Matko! skąd on tyle tych śmieci nazbierał. PAtrz, to
    ten klocek którego szukałaś dwa tygodnie temu.
    Tak więc, wypróżnienie raz dziennie to minimum przy 60m mieszkaniu.
    chyba ze ktoś lubi sport typu ile ten odkurzacz pomieści, a skuteczność
    mam w dupie. No i niestety, albo będzie jeździł 3 godziny, albo będzie
    odkurzał, co wymaga więcej mocy i skraca czas działania na jednym
    ładowaniu. na szczęście większość naszych robotów sama trafia do bazy

    > "Dał radę" to znaczy żeby mu baterii starczyło, żeby umiał spod stołu z 6 krzesłami
    wyjechać, żeby żadnego miejsca nie ominął
    to znowu nie tak. jak odkurzacz "se jeździł" to "tak sobie" jest
    posprzątane. choć w takich warunkach sam niewiele lepiej byś pozamiatał.
    Tyle że sam sobie byś krzesła poodsuwał, a robotowi powinieneś...
    postawić je do góry nogami na stole? Jeśli chcesz mieć dobre wyniki
    sprzątania, to trzeba mu pomóc

    > Za takiego może 300zł bym się skusił zapłacić
    > Jakiś czas temu żona dostała vROBO TKG RVC 1001.
    > Ze dwa dni go testowałemTwój wybór.

    ToMasz

  • 55. Data: 2020-09-30 17:03:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 września 2020 o 16:47:32 UTC+2 Marek napisał(a):
    > A patrzyles jak strona renderuje się na mobilu?
    >
    > --
    > Marek
    Z Androida na mobilu znalazłem. Czego chcesz od strony. Pokazuje odkurzacz bo pytanie
    było co to za odkurzacz. Można przeczytać opinie. Na pierwszej stronie są trzy i
    wszystkie bardzo pozytywne. Zajebałes jak chory w kubeł i zamiast w żart obrócić to
    srasz żarem.

  • 56. Data: 2020-09-30 19:03:05
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Wed, 30 Sep 2020 08:03:52 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    trzy i wszystkie bardzo pozytywne. Zajebałes jak chory w kubeł i zamiast w żart

    Co zrobisz jak taki robot się zbuntuje i zażyczy sobie robotnicę? Powie
    nie sprzątam jak nie będe miał białogłowy. A potem utrzymanie tego no i
    małe robotniki.
    --
    Kadar

    Avast.

  • 57. Data: 2020-09-30 19:07:28
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-09-30 o 19:03 +0200, Kadar Oszmiański napisał:
    > Co zrobisz jak taki robot się zbuntuje i zażyczy sobie robotnicę?
    > Powie nie sprzątam jak nie będe miał białogłowy. A potem utrzymanie
    > tego no i małe robotniki.

    Nie ma takiej opcji, bo płeć męska w tej kategorii nie występuje. Jak
    będziesz miał okazję (w sklepie albo gdzie) to sprawdź: co podniesiesz
    takiego zwierzaka, to model ze szparką. To prowadzi do naturalnego
    pytania, co dzieje się z męskimi robotami?

    Mateusz

  • 58. Data: 2020-09-30 19:15:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > takiego zwierzaka, to model ze szparką. To prowadzi do naturalnego
    > pytania, co dzieje się z męskimi robotami?

    Może to, co z małymi kogutkami? W przemysłowych wylęgarniach drobiu
    wrzucają w taki wentylator.

    --
    Jarek

  • 59. Data: 2020-09-30 19:57:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środa, 30.09.2020 o 16:55, Zenek Kapelinder napisał:

    > Po niemiecku kapelusz to hut. W jidysz hat. Raczej ciężko dorobić że z hut albo hat
    powstało słowo kapelinder.

    Po co dorabiać, jak można po prostu zobaczyć. Kiedyś na Bałutach
    często, teraz rzadziej, ale można. O, tak wygląda kapelinder, zwany
    także sztrajmłem:
    https://zapodaj.net/b4879ed55eb1f.jpg.html

    Motto: bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza.

  • 60. Data: 2020-09-30 20:39:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 września 2020 o 19:57:39 UTC+2 collie napisał(a):

> [...]
    >
    > Motto: bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza.
    >

    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    Znowu cię sołtys z Wąchocka na sprężynie do budy uwiązał i za daleko odszedłeś?