  • 11. Data: 2009-02-01 11:47:10
    Temat: Re: 1 kW pradu
    Od: "kiki" <...@...q>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:gm2f6r$78l$1@inews.gazeta.pl...

    > ale jaki długi?

    ZE woła te sto kilkadziesiąt zł za moc przyłączeniową czyli za tgo jakie
    będziesz miał bezpieczniki w skrzynce przedlicznikowej. Płacisz im za to,
    jeden raz kiedy zgłaszasz, żeby ci zwiększyli bezpieczniki, bo potrzebujesz
    więcej mocy do dyspozycji. I nic więcej. Płacisz raz na całe
    życie-jednorazowa opłata- lub dokąd nie rozwiążesz umowy z ZE.

  • 12. Data: 2009-02-01 19:48:06
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@...q> napisał w wiadomości

> [...]
    > więcej mocy do dyspozycji. I nic więcej. Płacisz raz na całe życie-jednorazowa
    > opłata- lub dokąd nie rozwiążesz umowy z ZE.
    jesteś genialny :)

  • 13. Data: 2009-02-01 22:41:29
    Od: "tornad" <t...@o...net>

    > Ale o ssso chozzi?
    >
    > Czy o kWh energii?
    > Czy o kW mocy przyłączeniowej?
    >
    > Jacek

    Chodzi o to, ze zarowno Ty jak i kilku przemadrzalych udajecie idiotow i
    zerujecie na tym, ze gosciu wyrazil sie niescisle. O te literke h chodzi.
    Przeciez kazde dziecko wie, bo tego chyba ucza w szkole podstawowej, ze chodzi
    o kilowatogodzine a nie o kW. Przeciez mowi sie trafo zamiast transformator,
    mowi jechalem "stowa" i kazdy wie, ze chodzi o 100km/h. Zamist kruszyc kopie o
    drobiazgi, podalibyscie lepiej ceny energii, na ktore ja rowniez czekam.
    Ja w okolicach NYC za kWh place okolo 10 centow. Taryfa nocna jest tansza ale
    aby ja uzyskac, wymaga duzo zachodow.
    Pzdr.

  • 14. Data: 2009-02-01 22:54:57
    Od: a...@g...com

    On 1 Lut, 23:41, "tornad" <t...@o...net> wrote:

    > Ja w okolicach NYC za kWh place okolo 10 centow. Taryfa nocna jest tansza ale
    > aby ja uzyskac, wymaga duzo zachodow.

    To placisz tyle samo, co w Polsce :) Ja mam ok. 0,35 pln / 1kWh w
    standardowej taryfie. Dokladnie 10 dolaro-centow ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2009-02-02 00:34:25
    Od: "tornad" <t...@o...net>

    > To placisz tyle samo, co w Polsce :) Ja mam ok. 0,35 pln  / 1kWh w
    > standardowej taryfie. Dokladnie 10 dolaro-centow ;)
> [...]

    No wlasnie, malo to pocieszajace dla mnie. Zarobki w Usa mimo kryzysu, sa
    jednak troche wieksze tak, ze praktycznie energii sie tu za bardzo nie
    oszczedza. A ja niedlugo wracam do kraju i widze, ze ciezko bedzie, zyjac z
    niewielkiej kupki i kilkusetzlotowej emerytury. Siostra mi dzwonila, ze znowu
    gaz i prad maja podrozec...
    Dziki za odzew. Pzdr.

  • 16. Data: 2009-02-02 07:04:52
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "tornad" <t...@o...net> wrote in message

    > Chodzi o to, ze zarowno Ty jak i kilku przemadrzalych udajecie idiotow i
    > zerujecie na tym, ze gosciu wyrazil sie niescisle.

    My nie żerujemy ale staramy się nauczyć pytających :-) Bardzo często czytam
    o przepustowości łącz i jedni piszą kb inni kB, a jeszcze inni KB i nie
    wiesz czy chodzi im o kilobajty czy kilobity. Jakie pytanie taka odpowiedź
    :-)

  • 17. Data: 2009-02-02 09:18:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > oszczedza. A ja niedlugo wracam do kraju i widze, ze ciezko bedzie, zyjac
    > niewielkiej kupki i kilkusetzlotowej emerytury. Siostra mi dzwonila, ze

    Wracaj, wracaj. Na miejscu posluchasz politykow i dowiesz sie jaki to w
    kraju jest raj, jakie prognozy na przyszlosc. Szybko sie wyleczysz z tego
    pesymizmu. W telewizji Jaworowicz pokaze, ze inni maja gorzej i dojdziesz do
    szybkiego wniosku, ze tak w ogole jest git.

    A tak na powaznie, czlowiek z Twoim doswiadczeniem i wiedza pewnie nie
    powinien sie przejmowac cena 1kWh.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-02-02 09:59:41
    Od: a...@g...com

    On 2 Lut, 01:34, "tornad" <t...@o...net> wrote:

> [...]
    > niewielkiej kupki i kilkusetzlotowej emerytury. Siostra mi dzwonila, ze znowu

    Jak chcesz zyc tylko z emeryturki to zapomnij - to bedzie wegetacja ;)
    Jezeli jednak masz zamiar dorabiac to spoko - fachowcow Ci u nas
    niedostatek, a przy wyrobieniu sobie marki w jakiejs okolicy mozesz
    kosic ladne pieniadze. Z tym, ze mowia, ze kryzys idzie w
    budownictwie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2009-02-02 12:05:10
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > My nie żerujemy ale staramy się nauczyć pytających :-) Bardzo często
    > czytam o przepustowości łącz i jedni piszą kb inni kB, a jeszcze inni KB i
    > nie wiesz czy chodzi im o kilobajty czy kilobity.

    A najczęściej mają na myśli KiB :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 20. Data: 2009-02-02 13:38:46