  • 1. Data: 2009-01-31 16:41:27
    Temat: Terakota na ścianie?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Czy są jakieś przeciwskazania techniczne do położenia terakoty na pionowej
    ścianie, a nie na podłodze? Jeśli tak, to jakie? Jeśli nie, to na co zwrócić
    szczególną uwagę przy pracy?
    Pozdrawiam
    marcan

  • 2. Data: 2009-01-31 17:19:47
    Temat: Re: Terakota na ścianie?
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > Czy są jakieś przeciwskazania techniczne do położenia terakoty na pionowej
    > ścianie, a nie na podłodze? Jeśli tak, to jakie? Jeśli nie, to na co
    > zwrócić szczególną uwagę przy pracy?

    Pytałem o to samo niedawno. Konkluzja była taka, że nie ma przeciwwskazań.
    Trzeba tylko uważać żeby terakota nie "spływała" po ścianie, bo ciężka.
    Jak ci się chce to poszukaj w archiwum.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-31 18:29:15
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Krzysiek" napisał
> [...]
    > Trzeba tylko uważać żeby terakota nie "spływała" po ścianie, bo ciężka.
    Dziękuję. Czytałem ten wątek, ale odpowiedzi uzyskałeś takie sobie... Czy
    już masz to za sobą i masz jakieś uwagi? I co zrobić, żeby nie spływała?
    Jakiś mocniejszy klej?

  • 4. Data: 2009-01-31 20:52:04
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > Dziękuję. Czytałem ten wątek, ale odpowiedzi uzyskałeś takie sobie... Czy
    > już masz to za sobą i masz jakieś uwagi? I co zrobić, żeby nie spływała?
    > Jakiś mocniejszy klej?
    Jeszcze nie robiłem, bo jest zimno, a nie mam ogrzewania. Czekam aż będzie
    przez kilka dni powyżej 5st.
    Od spodu kafle podeprę łatą (podłogę będę kładł po zrobieniu ścian), a dalej
    to już krzyżykami. I tak dziennie nie położę więcej niż dwie warstwy, więc
    nie będzie problemu.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-01-31 21:02:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 19:29:15 +0100, marcan napisał(a):

    > Jakiś mocniejszy klej?

    (Pół)elastyczny najlepiej, ze względu na obciążenie.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2009-02-01 06:46:36