  • 1. Data: 2009-01-31 19:48:00
    Temat: Gril- wędzarnia
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Na tarasie w moim nowym domku mam komin z wolnym kanałem dymnym.
    Umysliłem sobie zrobić murowanego grilla z wędzarnią;)))
    Czy ktoś z Was mógłby mi podrzucic jakiś pomysł, fotke , projekt xczegoś
    takiego?
    W skrócie chodzi o to że normalnie bęzie tam gril na letnie "posiedzenia".
    Jednak od czasu do czasu lubie zapeklować troszke mięska/ryb i sam to
    uwędzić. Do tej pory robiłem to w takiej prymitywnej wędzarni-beczce.
    A skoro na tarasie jest miejsce i komin to mozna przeciez cos tam
    wykombinować. Prosze podrzućcie jakis pomysł.

    Kris

  • 2. Data: 2009-01-31 21:52:03
    Temat: Re: Gril- wędzarnia
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

> [...]
    > A skoro na tarasie jest miejsce i komin to mozna przeciez cos tam
    > wykombinować. Prosze podrzućcie jakis pomysł.

    Kazda wedzarnia jest wyjatkowa i nie ma dwoch takich samych no chyba ze
    jakies przemyslowe. Jesli juz wedziles i znasz temat to bez problemu
    poradzisz sobie z taka wedzarnia jesli poczytasz i podpatrzysz jak inni to
    robili :-) http://www.wedlinydomowe.pl/
    Masz tu mnostwo zdjec i pomyslow, milej lektury :-)

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II