  • 21. Data: 2012-11-22 11:58:09
    Temat: Re: A jednak nie będzie budowy... wracam do cywilizacji !
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Hehe... nie no, ale ja nie mam 2.000.000 zł na dom blisko
    [...]
    A przepraszam, ceny jeszcze tak mocno nie spadły.
    2 bańki może by starczyły na jakiś lichy segmencik.

    Jednak dom na działce to nieco więcej, tu np. za 12.000.000zł :)
    http://www.morizon.pl/oferta/warszawa-sprzedaz-dom-g
    %C3%B3rny-mokot%C3%B3w-stary-mokot%C3%B3w-450m2-4658
    010.html?position=10&qid=2029189
    ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 22. Data: 2012-11-22 12:01:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-11-22 11:58, Aleksander pisze:
    > Jednak dom na działce to nieco więcej, tu np. za 12.000.000zł :)
    Wiesz, dawno już odkryto, że cena, którą chce właściciel, może mieć
    niewiele wspólnego z wartością, którą ustala rynek ;-)

    Maciek

  • 23. Data: 2012-11-22 12:15:53
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    > Ja ci tylko radzę przeprowadzić się w okolicę przyszłych szkół potomstwa,
    > tych które są dobre.

    szkoda prądu - nie ma takich szkół. Jeszcze chwile i zaczniemy zakładac
    tajne komplety jak w czasie okupacji, bo obecna szkola ,jak całe te rządy,
    jest fajna ... i kompletnie do dupy.

    b.

  • 24. Data: 2012-11-22 12:42:06
    Od: "Przemek Lipski" <p...@p...home.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    > [...]
    > A przepraszam, ceny jeszcze tak mocno nie spadły.
    > 2 bańki może by starczyły na jakiś lichy segmencik.

    Polska ma ponad 300 000 km2, a wy się upieracie by budować w okolicach
    Warszawy. Za 2 mln to mozna pałac wybudować na ogromnej działce. Wystarczy
    ruszyć trochę dalej...

  • 25. Data: 2012-11-22 12:54:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Hehe... nie no, ale ja nie mam 2.000.000 zł na dom blisko
    > centrum W-wy :) Ale masz rację, willa z dużym ogrodem na górnym
    > mokotowie (mam sentyment z dzieciństwa) ... tak - to byłoby to ! :)

    Między domem poza miastem a willą w centrum są chyba jeszcze jakieś stadia
    pośrednie, nie? Np. szeregówka z ogródkiem 100m2 może być takim kompromisem
    na czas nauki. Owszem 100m2 ogródka to niewiele, ale na huśtawkę piaskownicę
    i grill wystarczy.

    No chyba że to mieszkanie to w jakimś zamkniętym osiedlu z własnym placem
    zabaw, który nie jest sralnią dla okolicznych psów i kotów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 26. Data: 2012-11-22 14:02:10
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Aleksander" <f...@f...fake> wrote in message
    > Hej kiki,
    >
    > Tu Ci odpowiem, bo nie chce mi się logować na google groups.
    >
    > Więc tak - posty Twoje widzę, również w tym wątku, ale
    > jedynie właśnie przez googla.
    >
    > Więc jakoś słabo te newsy są synchronizowane między
    > serwerami :( - lipa jakaś.

    Mnie przestał działać inny serwer po zmianie IP i tylko ICM i AIOE ale na
    ICM ja z nowu nie widziałem połowy postów.

  • 27. Data: 2012-11-22 14:08:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 12:42:58 UTC+1 użytkownik Przemek Lipski napisał:
    > Polska ma ponad 300 000 km2, a wy się upieracie by budować w okolicach
    >
    > Warszawy. Za 2 mln to mozna pałac wybudować na ogromnej działce. Wystarczy
    >
    > ruszyć trochę dalej...

    dokładnie
    Ja skończyłem zaczełem budowac w pazdzierniku 2007 wprowadziłem się w lipcu 2008roku.
    Koszt całkowity niecałe 300tys.
    Miasto 40tysięczne, do centrum 1100metrów, dwie szkoły w podobnej odległości, kino
    2d/3d w centrum, basen, do dużego parku wodnego 30km, markety w pobliżu sklepy
    równiez. Kościoły tez z tarasau widze 3. Do pracy 1,5km nie wiem co to korki itp. Do
    najbliższego lotniska 75km.
    Doi Warszawy 400km;)
    Pomimo tego że mieszkam w poblizu centrum to sasiada mam tylko jednego do mojej
    posesji prowadzi 200metrowa prywatna moja i sąsiada droga. cisza spokój. Trójmiasto
    50km dalej ale raczej nie mam potrzeby tam jeżdzić- wszystko jest tu na miejscu.
    Mieszkania u nas w cenie ok 3000/m2 tzw developerskie, z rynku wtórnego można i za
    2tys/m2 coś kupić.
    W Warszawie byłem kilka razy w życiu i nic tam dla mnie;)

  • 28. Data: 2012-11-22 17:52:20
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Aleksander napisał:

    > Przyjechać zawsze można metrem, autobusem, a nowe mieszkanie
    > będzie już miało garaż podziemny, bo pamiętam, że dźwiganie zakupów,
    > czy też wody w bańkach kawał drogi, to żadna przyjemność.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czyli z garażem ale bez bieżącej wody :)

    Sorki nie mogłem się powstrzymać, ale gdziekolwiek się nie
    przeprowadzam, to w okolicy mam piekarnie i ujęcie wody, lepszej niż
    to ludzie w butelkach kupują bo ktoś im wmówił, że w kranie to jest be.

    pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia

    rafał

  • 29. Data: 2012-11-22 18:31:04
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Użytkownik "rrr" napisał w wiadomości
> [...]

    > przeprowadzam, to w okolicy mam piekarnie i ujęcie wody, lepszej niż
    > to ludzie w butelkach kupują bo ktoś im wmówił, że w kranie to jest

    Ale żaden problem :) Zdaje sobie sprawę, że woda "butelkowa" w
    większości jest paskudna - z dzieciństwa pamiętam "dźwiganie" wody
    w butelkach właśnie ze źródełka - i uwierz, że były takie okresy,
    że wody z kranu pić się nie dało - zresztą, z tego ścieku jakim jest
    Wisła, nawet obecnie ciężko jest zrobić _zdrową_ wodę. Do niedawna
    ścieki z połowy Warszawy wpadały wprost do Wisły bez żadnego
    oczyszczenia.

    A ile miasteczek i wsi i zakładów po drodze, między Krakowem
    a Warszawą wlewa do rzeki syf wszelaki, tego pewnie nikt nie policzył.

    Jak takiś twardziel, to zapraszam nad Wisłę w W-wie ze szklaneczką,
    zaczerpnij i napij się tej super wody, skoro uważasz, że ta w kranie
    jest cacy,
    a tylko ktoś nam wmawia, że jest be ;).

  • 30. Data: 2012-11-23 11:14:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 14:08:57 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > dokładnie

    I ja potwierdzam :-)

    Wklejalem nie raz zdjecia mojego domku i widoku za okno ale wkleje raz jeszcze:

    http://szyna.civ.pl/trawka/trawka.jpg

    ^ te drzewa sa moje, nikt ich nie ruszy. Za nimi w odleglosci ~300-400m sa dwa
    najwieksze osiedla w miescie (mieszka tam pare tysiecy ludzi).

    http://szyna.civ.pl/trawka/trawka5.jpg

    ^ Tu je widac - po lewej i po prawej wylaniaja sie blokowiska :)

    Z tylu jest tylko kilka nowych domow i nic wiecej - slepa ulica, zerowy ruch. Miasto
    50 tys mieszkancow (niedawno mialo powyzej 100 tys). Dzialka 0,5ha kupiona w 2007 za
    60 tys pln :-) Szczyt dachu biedronki widze z okna (200m). Najblizsze ~3 knajpy i
    sklepy spozywcze 200m. Centrum na osiedlu (czyli sklepy wszelkiej masci - od media
    expert, przez wypozyczalnie DVD, sklepy komputerowe, miesne, markety spozywcze, bary,
    po dentystow i kwiaciarnie) - 400m. Kosciol jakby ktos reflektowal 500m. Szkola i
    przedszkola - 500m. Centrum miasta - 20 minut wolnym marszem, z psem poginam tam w 10
    minut ;)

    Miasto IMHO b. ladne i urokliwe, b. duzo zieleni w porownaniu z innymi miastami.
    Rynek:

    http://www.wodzislaw-slaski.pl/files/Image/galeria/g
    ora/4.jpg

    I okolica:

    http://www.wodzislaw-slaski.2msystem.pl/files/Image/
    galeria/gora/2.jpg
    http://www.wodzislaw-slaski.2msystem.pl/files/Image/
    galeria/gora/11.jpg

    To tak jakby ktos pier**l ze na slasku mamy tylko brud smrod i kopalnie :)

    Da sie polaczyc miasto z mieszkaniem w domu "jak na wsi"? Da sie ;)
    pozdr.

    --
    Adam