    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Aeracja trawnika teraz?
    Date: Wed, 04 Mar 2015 15:54:01 +0100

    Mam okazję pożyczyć na 1-2 dni aerator spalinowy i "przelecieć" nim
    trawniki (mam b. dużo mchu). Ponieważ jest jeszcze bardzo mokro więc
    obawiam się, że aerator wydrapie mi wszystko razem z trawą do zera.
    Następną okazję na pożyczenie będę miał dopiero za miesiąc.
    Czy zaryzykować aeracje teraz, czy poczekać do kwietnia? Jak radzicie?
    Jacek
    PS
    poczytałem sobie, co radzi wujek Google. Radzi w marcu, a jak się nie
    da, to ostatecznie początek kwietnia.