  • 11. Data: 2021-12-13 21:19:46
    Temat: Re: Agregaty agregaty każdy ma w domu w samochodzie
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-12-13 o 12:12 -0800, WS napisał:
    > Tzn z alternatora na biegu jałowym? Można, ale to na światło +
    > słuchanie radia wystarcza...

    Przez ostatnie kilkanaście lat bywało, że nie miałem prądu zimą przez
    kilka dni. Niva podłączona do instalacji domowej poprzez tani falownik
    pozwala podtrzymać lodówkę, naładować laptopa i jeszcze kilka ledów da
    się zapalić. Nie ma szału, ale na parę dni sprawdza się.

    Mateusz

  • 12. Data: 2021-12-13 21:24:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    poniedziałek, 13 grudnia 2021 o 21:19:48 UTC+1 Mateusz Viste napisał(a):
> [...]
    > pozwala podtrzymać lodówkę, naładować laptopa i jeszcze kilka ledów da
    > się zapalić. Nie ma szału, ale na parę dni sprawdza się.

    w sumie w takim celu kupiłem falownik, bak 70l diesla... ale cudów się nie
    spodziewam, na zasilanie gazowego ogrzewania (kocioł + pompa) i delikatnme światło...
    + może lodówka (ale w zimie mozna się obejść bez...)
    Po prostu wg mnie w por. z agregatem to lekka lipa przy zastosowaniach wymagających
    kilka kW prądu (np. budowa)
    Do domu powinno awaryjnie dać radę...

  • 13. Data: 2021-12-13 21:43:16
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-13 o 20:43, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    gazowej), paliwo lał rano, jazda do pracy, w przerwie obiadowej i wieczorem...
    sr.nap zrzucając lód z przewodów )
    wolniej się grzejący) szybko dochodzi do momentu, gdzie włącza się wentylator
    dmuchający w chłodnicę... na obrotach biegu jałowego
    kiedyś hamownię, najbardziej wyły wentylatory dmuchające pod maske... bez tego
    pojazdy by nie przeżyły testu...

    UPSie z aku 100Ah do kotłowni (doba/dwie max), reszta może obejść się bez prądu
    awaryjnie...

    przerywanej ( patrz instrukcja)

    odzyskiwac ciepło z nagrzewnicy

    truł, on kaszlał, ale nie wyłączył smroda, bo chce raka płuc dostać
    > Na święta idzie. Wracaj na choinkę z której się urwałeś. Nie informujesz o pracach
    nad pompa ciepła na peltierach. Twoja wiarygodność jest już ujemna.

    Gdyby:
    - pchły świeciły to twoja pożydowska chałupa wyglądała jak Nowy Jork,
    - wszy świeciły to twój łeb świecił jak świąteczna choinka na Kremlu,
    - była ciemna noc to i tak twój odbyt z butelką po kefirze błyszczałby
    jak księżyc w pełni nad sowieckim burdelem dla zasłużonych nazistów

    ;-)))

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! KURDUPLU UMYSŁOWY!* ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!