  • 61. Data: 2022-10-30 14:55:43
    Temat: Re: Akumulator jako źródło zasilania.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bateria z przyciskiem minutowym (automatem)?

    -----
    > W podobnym temacie to kłopot mam tylko z ograniczeniem ilości zużywanej wody i
    szamponu pod prysznicem

  • 62. Data: 2022-10-30 14:57:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Część ludzkości z Wenus jest odporna na termostaty.
    Czy to w aucie (tylko dwustanowo min/max), czy to przy kaloryferach (podobnie), czy
    to w kranie (lewa ciepła, prawa zimna i nie ma
    zmiłuj).

    -----

  • 63. Data: 2022-10-30 15:00:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Musiałem tak robić (wieczorem po 22:00), żeby nie być budzonym każdej nocy prysznicem
    o 3:00.

    -----

  • 64. Data: 2022-10-30 16:55:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.10.2022 13:06, Mateusz Viste wrote:
    > Wydaje mi się, że równie skuteczny byłby jakiś czasowy wyłącznik wody
    > znajdujący się poza prysznicem. Przed wejściem do prysznica wciskam, i
    > od tego momentu ciepła woda w prysznicu jest dostępna przez np. 10
    > minut. Potem wyłącznik odcina wodę i znów trzeba wcisnąć dla kolejnego
    > okresu. Ale to też trochę grzebania w instalacji...

    Nie musisz nic wymyślać - dostępne są takie rozwiązania zintegrowane z
    baterią prysznicową do użytku na basenach -
    https://nofer.pl/123-armatura-czasowa-do-natrysku

    Czas np. 15 sekund między naciśnięciami - na basenach to bardzo
    skuteczne rozwiązanie na lubiących stać pod prysznicem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 65. Data: 2022-10-30 17:04:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.10.2022 11:13, nadir wrote:
    > Mówisz, masz.
    > https://www.sanela.pl/panele-prysznicowe-na-zetony
    > Dwa żetony na dobę gratis, każdy kolejny po dolarze lub eurasie, to kto
    > woli.

    Kombinujecie z tymi prysznicami, że można by jeszcze pomyśleć jak brak
    autorytetu próbuje ktoś nadrobić złośliwościami w kierunku innych ;-)

    W wojsku nie do pomyślenia było, żeby kapitan musiał wymyślać jakieś
    podchody do szeregowych bo ci nie zrozumieli słowa mówionego.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 66. Data: 2022-10-30 18:30:07
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 30 October 2022 at 17:04:09 UTC+1, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    >
    > W wojsku nie do pomyślenia było, żeby kapitan musiał wymyślać jakieś
    > podchody do szeregowych bo ci nie zrozumieli słowa mówionego.

    Co za bełkot

    Częste mycie skraca życie , gdyż pozbawia skórę natural;nej ochrony skóry o odczynie
    pH, ktory blokuje dostęp bakteri, plesni, grzybów.
    Kto się często myje, ten się pozbawia naturalnej ochrony i często c horuje i musi
    brać dużo leków.

    A te leki wytwarza sam organ izm i jego uklad immunologiczny, a fabryka znajduje się
    w szpiku kosci udowej.

    I kto się często myl podczas zarazy ten cięzko chorowal na covida

    a zlomiarze chodzacy po śmietnikach nie chorowali, nie umierali
    bo byli niedomyci, czyli odporni.

    To co tak smierdzi jako pot, to jest wlaśnie lekarstwo
    i dzikie zwierzęta same się leczą tą wydzieliną, wylizując cale ciało
    a dodatkowo ślina zawiera penicylinę.

    Ale jak ktos już zacznie się sterylizowac częstym myciem, to często choruje i żyje
    20-30 lat krócej, tak jak każde zwierze hodowlane.

  • 67. Data: 2022-10-30 18:43:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Kombinujecie z tymi prysznicami, że można by jeszcze pomyśleć jak brak
    > autorytetu próbuje ktoś nadrobić złośliwościami w kierunku innych ;-)

    Raczej chodzi o wygodę i spokój ducha. Na początku miesiąca wydzielasz
    60 żetonów i masz 30 dni spokoju.

    > W wojsku nie do pomyślenia było, żeby kapitan musiał wymyślać jakieś
    > podchody do szeregowych bo ci nie zrozumieli słowa mówionego.

    No tylko, że w wojsku to akurat najmniej się liczą autorytety.

  • 68. Data: 2022-10-30 20:07:45
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-10-30 o 17:04 +0100, Mateusz Bogusz napisał:
    > W wojsku nie do pomyślenia było, żeby kapitan musiał wymyślać jakieś
    > podchody do szeregowych bo ci nie zrozumieli słowa mówionego.

    Z tego co ja pamiętam, to wykonywanie rozkazów bazowało głównie na
    zastraszaniu różnymi sposobami, a jakość ich wykonania była bardzo
    losowa, w zależności od tego, czy ktoś akurat patrzy. Faktycznym
    autorytetem cieszyli się bardzo nieliczni, i niewiele miało to
    wspólnego z rangą.

    Swoją drogą, kapitan ma raczej niewielki kontakt z szeregowymi, choć
    być może zależy to od jednostki. Z ciekawości - gdzie służyłeś?

    Mateusz

  • 69. Data: 2022-10-30 20:16:28
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 30 October 2022 at 20:07:57 UTC+1, Mateusz Viste wrote:
> [...]
    >
    > Swoją drogą, kapitan ma raczej niewielki kontakt z szeregowymi, choć
    > być może zależy to od jednostki. Z ciekawości - gdzie służyłeś?

    Antoni !! wezwanie do ujawnienie tajemnicy wojskowej w miejscu puiblicznym

  • 70. Data: 2022-11-02 09:59:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zmywarkę podłączyłem do ciepłej wody (warto lub nie warto zależnie od typu
    osuszania).
    Problem taki, że zanim do kuchni dopłynie ciepła rurami w podłodze, to pobieranie
    wody się zapewne wyłącza.
    Stare systemy z pionami CCW idącymi osobno przez kuchnię i osobno przez pomieszczenia
    sanitarne miały wiele zalet w porównaniu z
    rozprowadzaniem podpodłogowym.
    Grzanie prądem w pralkach i zmywarkach to chyba lobby energetyczne wymyśliło.
    Co ciekawe, ostatnimi modelami w miarę nowoczesnych pralek do podłączania i ZW i CCW
    jakie widziałem to były General Electric ;-))

    -----