  • 1. Data: 2013-12-07 12:24:04
    Temat: Automatyczny korek do wannyy
    Od: Anruszewisz <a...@o...eu>

    Nie wiecie moze gdzie kupić sam korek do wanny. Mam korek automatyczny,
    tylko urwał mi się "bolec"
    Cos takiego :

    http://allegro.pl/super-automatyczny-korek-do-wanny-
    i-brodzika-i3742365845.html

    Ale potrzebuje sam korek, bez rur itd

  • 2. Data: 2013-12-07 13:00:40
    Temat: Re: Automatyczny korek do wannyy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 07 Dec 2013 12:24:04 +0100 osobnik zwany Anruszewisz
    napisał:

    > Nie wiecie moze gdzie kupić sam korek do wanny. Mam korek automatyczny,
> [...]

    podejrzewam, że nigdzie. Nie opłaca się sprzedawać pojedynczych kawałków.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-12-07 22:29:20
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-12-07 12:24, Anruszewisz pisze:
    > Nie wiecie moze gdzie kupić sam korek do wanny. Mam korek automatyczny,
> [...]

    Korek? Czyli to co zatyka dziurę w wannie?
    Pytam, bo u mnie ten element jest metalowy i nie bardzo wyobrażam sobie
    żeby coś w nim urwać.
    Natomiast udało mi się ukręcić pokrętło (plastik) służące do podnoszenia
    i opuszczania korka. Ale dałem radę skleić.

    JK

  • 4. Data: 2013-12-08 08:49:27
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kupiłem w Lidlu za 30-kilka zł, też rozwaliłem sam korek