  • 1. Data: 2009-05-13 17:02:04
    Temat: BUMATI - ktoś zna?
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Czy widzieliście kiedyś coś takiego na żywo? Ktoś mieszka w czymś takim,
    kupił? http://www.buma.com.pl/bumati/

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2009-05-13 17:47:42
    Temat: Re: BUMATI - ktoś zna?
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > Czy widzieliście kiedyś coś takiego na żywo? Ktoś mieszka w czymś takim,
    > kupił? http://www.buma.com.pl/bumati/

    Hmmm. Mysle, ze przejade sie do nich obejrzec dom modelowy na zywo.
    Wnetrza wygladaja super, zewnetrznie tez w moim stylu...

    Pytanie odnosnie scian w tych domach:
    czy współczynnik przenikania ciepła "U" dla ściany zewnętrznej tynkowanej
    wynosi 0,18W/m2K wg normy PN-EN ISO 6946:2004, a na specjalne zamówienie
    Klienta może posiadać wartość0,13W/m2K to duzo czy malo/

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-05-13 18:21:13
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

> [...]
    > wynosi 0,18W/m2K wg normy PN-EN ISO 6946:2004, a na specjalne zamówienie
    > Klienta może posiadać wartość0,13W/m2K to duzo czy malo/

    0.10 - 0.15W/m2K to wartosc dla domów pasywnych,
    normalnie nie osiągniesz ponizej 0.30 wliczając błędy wykonawcze
    od których sie roi na każdej budowie

  • 4. Data: 2009-05-13 18:52:39
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "rv" napisał w wiadomości

    > 0.10 - 0.15W/m2K to wartosc dla domów pasywnych,
    > normalnie nie osiągniesz ponizej 0.30 wliczając błędy wykonawcze
    > od których sie roi na każdej budowie

    No to super.
    Wyslalem zapytanie o cennik. Zobaczymy ile to kosztuje...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-13 19:13:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grzegorz Brycki wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy widzieliście kiedyś coś takiego na żywo? Ktoś mieszka w czymś
    > takim, kupił? http://www.buma.com.pl/bumati/

    fajne tylko w 90% miejsc nie postawisz przez durnowate plany
    zagospodarowania czy nieotrzymanie WZtki

    w Polsce mają stać domy ze skosnym dachem i już. k....a.

  • 6. Data: 2009-05-13 19:19:12
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > fajne tylko w 90% miejsc nie postawisz przez durnowate plany
    > zagospodarowania czy nieotrzymanie WZtki
    >
    > w Polsce mają stać domy ze skosnym dachem i już. k....a.

    Ten skośny dach ze względu na opady. W egipcie możesz sobie takie stawiać i
    na dodatek z dykty :-)
    To takie amerykańskie slumsy :-)
    Osiedla prawie przyczep :-) Jak ktoś widział to wie o co chodzi :-)

  • 7. Data: 2009-05-13 19:34:22
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    kiki pisze:
> [...]
    > na dodatek z dykty :-)
    > To takie amerykańskie slumsy :-)
    > Osiedla prawie przyczep :-) Jak ktoś widział to wie o co chodzi :-)

    Stereotypy. To tak jak w stanach są tzw. "projecty" gdzie żyją goście
    typu "ubogie gangsta" - a bloki wyglądają dokładnie jak te z wielkiej
    płyty.

    Ja tam uważam, że to jest fajny kierunek. Tylko dwie kwestie:
    a) trzeba sprawdzić jak to jest zrobione
    b) jeśli a=ok, wtedy trzeba mieć jaja i nie być komformistą żeby to

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 8. Data: 2009-05-13 19:35:48
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Sebo z Bogdanca pisze:

    > No to super.
    > Wyslalem zapytanie o cennik. Zobaczymy ile to kosztuje...

    wyczytalem ze ok 4500 m2 stanu "pod klucz".

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 9. Data: 2009-05-13 20:03:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Grzegorz Brycki napisal:
    > Czy widzieliście kiedyś coś takiego na żywo? Ktoś mieszka w czymś takim,
    > kupił? http://www.buma.com.pl/bumati/

    Zaintrygowales mnie. Chyba sie tam jutro przespaceruje z aparatem.
    W koncu mam ich w linii prostej o 50 metrow od domu :) w wyrobisku
    po wapienniku. Niestety liczac za droga to jakies 400 metrow.
    Jak obejrze i obfotografuje to dam znac.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-05-13 20:29:35