  • 1. Data: 2009-09-10 06:07:05
    Temat: Biała aramatura; Jaki panel prysznicowy?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Witam!
    Zaczynam wykańczać łazienkę i kibelek (po trzech latach od wybudowania domu
    ;-] ) i poszukuję:

    Białych baterii umywalkowych i wannowych (cena do 500zł za sztukę)
    Kto takie coś produkuje? W sklepach koło mnie nima ;-/ znalazłem jedne, ale
    jakaś chińszczyzna za 70zł ;-/

    Narożnikowy panel prysznicowy do 2000 tysięcy termostatyczny (podtynkowe nie
    wchodzą w rachubę).
    Sprawdzają się? Czy lepiej dać zwykła baterię termostatyczną? (podoba mi sie
    ta imitacja deszczownicy).

    Pozdro
    Sawa

  • 2. Data: 2009-09-10 07:21:34
    Temat: Re: Biała aramatura; Jaki panel prysznicowy?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sawa wrote:
> [...]
    > (podtynkowe nie wchodzą w rachubę).
    > Sprawdzają się? Czy lepiej dać zwykła baterię termostatyczną? (podoba

    internet wyłaczyli? :)

    poszukaj np. na stronie Grohe... może coś mają.

    jak znajdziesz to sie skontaktuj zaproponuje ci jakąs cene na to ze
    sciągnięciem :)

    dodam ze prawdopodobnei beziesz musiał czekać nawet do miesiaca.

  • 3. Data: 2009-09-10 21:08:11
    Temat: Re: Biała aramatura; Jaki panel prysznicowy? [ot]
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    Sawa wrote:
    > Narożnikowy panel prysznicowy do 2000 tysięcy

    Ech... chciałbym mieć chociaż 10% takiego budżetu ;-)

    --
    NotBear