  • 1. Data: 2011-05-04 00:43:16
    Temat: Bin Laden i jego rezydencja :-)
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    Widzieliście jego rezydencję za milion dolarów ? Typowy arabski syf, kto był
    to wie o czym mowa :-)
    W sumie to mógł sie bardziej postarać i zrobić jakieś tajne przejście pod
    ulicą :-)

  • 2. Data: 2011-05-04 08:12:56
    Temat: Re: Bin Laden i jego rezydencja :-)
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > W sumie to mógł sie bardziej postarać i zrobić jakieś tajne przejście
    > pod ulicą :-)

    On się specjalizował w... ucieczkach na motorze, zatem jemu bardzie
    ulica potrzebna była, a nie 'pod ulicą' ;-))

    pozdr
    Robert G

  • 3. Data: 2011-05-04 09:09:31
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    > On się specjalizował w... ucieczkach na motorze, zatem jemu bardzie ulica
    > potrzebna była, a nie 'pod ulicą' ;-))
    >
    > pozdr
    > Robert G

    Oni chyba bardziej specjalizują sie w zasłanianiu kobietami niż w budowie
    czegokolwiek.

  • 4. Data: 2011-05-04 09:56:30
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    nacocito <n...@c...to> napisał(a):

    > UĹźytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisaĹ&#65533; w
    wiadomoĹ&#65533;ci

    jakieĹ&#65533; tajne przejĹ&#65533;cie

    > Oni chyba bardziej specjalizujÄ&#65533; sie w zasĹ&#65533;anianiu kobietami niĹź w
    budowie
    > czegokolwiek.

    No to ten już się nikim i niczym nie zasłoni. I dobrze. Jeszcze lepiej by było
    jak amerykanie by ogłosili że w takiej akcji zawsze bierze udział kobieta. I
    to ona eliminuje obiekt. Na dodatek wybierane są takie co akurat mają
    miesiączkę. Oczywiście na wszelki wypadek że cała broń czyszczona była
    damskimi majtkami z położeniem szczególnego nacisku na lufę w środku. Amunicja
    oczywiście też specjalnie preparowana pod kątem nie pójścia do nieba
    trafionego. Nic nie myślą w tej Ameryce. Powinni brać przykład z Izraelczyków.
    Nie bez powodu mają kobiety w wojsku.

  • 5. Data: 2011-05-04 10:27:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Widzieliście jego rezydencję za milion dolarów ? Typowy arabski syf, kto
    > był to wie o czym mowa :-)

    Byl i wie, ze architektura (srednio liczac) niestety im nie dorownujemy.

  • 6. Data: 2011-05-04 10:53:03
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    On 4 Maj, 02:43, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Widzieliście jego rezydencję za milion dolarów ? Typowy arabski syf, kto był
    > to wie o czym mowa :-)

    Byłem dwukrotnie i widziałem ...
    Udało mi się niemalże zwiedzić cały pewien kraj muzułmański ...

    I różnorodność domów jest olbrzymia ...

    Są porażki architektoniczne , ale są też naprawdę piękne domy i
    zbudowane ze smakiem ...

    Powstaje też tam mnóstwo apartamentowców budowanych dla obcokrajowców
    oraz dla zasobniejszych mieszkańców ...

    A co do syfu u arabów , to powiem że większy syf jest często w
    Polsce ...

  • 7. Data: 2011-05-04 14:14:39
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >
    > Byl i wie, ze architektura (srednio liczac) niestety im nie dorownujemy.

    A to bardzo ciekawe co piszesz. A którym to budownictwem jesteś tak
    zachwycony. To co ja przeciętnie widzę to willa Osamy to pałac.

    Pomijając kilka miejsc jak np. Katar, Kuwejt czy inne duże centra nad Zatoką
    Perską - Dubai, Abu Dhabi itp. to budownictwo a zwłaszcza jego estetyka
    pozostawia wiele do życzenia. Ale tam buduje się za petrodolary wiec to jest
    troche inaczej ponieważ nie buduja tego sami arabowie tylko wynajęte firmy.

  • 8. Data: 2011-05-04 15:42:40
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "nacocito" <n...@c...to> wrote in message news:iprn30$lm1$1@news.onet.pl...

> [...]
    > estetyka pozostawia wiele do życzenia. Ale tam buduje się za petrodolary
    > wiec to jest troche inaczej ponieważ nie buduja tego sami arabowie tylko

    Bin Laden miał fajną kuchnię :-) Kafelki widzieliście ?

  • 9. Data: 2011-05-04 15:50:26
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "nacocito" <n...@c...to> wrote in message news:iprn30$lm1$1@news.onet.pl...

    > Pomijając kilka miejsc jak np. Katar, Kuwejt czy inne duże centra nad
    > Zatoką Perską - Dubai, Abu Dhabi itp.

    A jak tam jest? Bezpiecznie? Porywają tak jak w pakistanie i okolicach?
    Teraz uważaj jeżeli tam jesteś, bo jak złapią białego to od razu zetną głowę
    bez bzdur o wycofaniu wojsk :-)
    Do Egiptu i tak strach jechać było już wcześniej. Teraz po demokratyzacji
    bedą mieli falę przestępczości jak u nas w latach 90'.
    Tylko u nas byli Nikosie i złodzieje a tam to wolę nie mysleć :-)

  • 10. Data: 2011-05-04 16:05:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości

    > A to bardzo ciekawe co piszesz. A którym to budownictwem jesteś tak
    > zachwycony.

    Najbardziej w Syrii i Maroku.