  • 1. Data: 2010-04-21 07:15:59
    Temat: Borówka Amerykańska - jakie odmiany polecacie?
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Chcę zakupić kilka krzewów borówki wysokiej.

    Oczywiście poczytałem opisy odmian w necie, ale wiadomo jak to jest, nie
    zawsze odpowiadają rzeczywistości.

    Chciałbym duże, wczesne i średnio późne, tak, żeby jak najdłużej były. Ale
    raczej jagody większe żeby były.

    Co polecacie?

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2010-04-21 07:31:17
    Temat: Re: Borówka Amerykańska - jakie odmiany polecacie?
    Od: d...@a...abc.com.pl

    On Wed, 21 Apr 2010, Agent 0700 wrote:

> [...]
    > zawsze odpowiadają rzeczywistości.
    >
    > Chciałbym duże, wczesne i średnio późne, tak, żeby jak najdłużej były. Ale

    Jeśli mają być najdłużej to musisz dobrze ogrodzić.

    A odmiany to Darrow i Bluecrop. Koniecznie szukaj sadzonek trzyletnich.

    D.P.

  • 3. Data: 2010-04-21 07:48:37
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Jeśli mają być najdłużej to musisz dobrze ogrodzić.

    Sporo posadzę, dla mnie też coś zostanie.

    > A odmiany to Darrow i Bluecrop. Koniecznie szukaj sadzonek trzyletnich.

    Chandler podobno jest bdb.

  • 4. Data: 2010-04-21 08:09:50
    Od: d...@a...abc.com.pl

    > Chandler podobno jest bdb.

> [...]