  • Data: 2017-06-27 02:14:18
    Temat: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: "Maciej" <K...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Zamierzam kupić pewną działkę z zabudowaniami.
    Gdy dostałem wyrys działki to zauważyłem że na mapce nie ma żadnej drogi
    dojazdowej.
    Ale faktycznie jest droga gruntowa, przecież nią dojechałem do właściciela,
    mieszkającego na tej działce całe życie.
    Więc droga faktycznie jest i była, natomiast na mapach nie ma a w urzędzie
    paniusia za biurkiem przez godzinę tłumaczyła mi że tutaj żadnej drogi nie
    ma, pukając palcem na monitor z mapą działki.
    Czy jest możliwe żeby ktoś posiada działkę, dostał pozwolenie na budowę
    mieszkania, został tam zameldowany w domu na działce bez drogi dojazdowej?
    Kto zajmuje się umieszczaniem na mapach geodezyjnych drogi dojazdowej do
    działki?
    Minie się wydaje ze jakiś urzędas musiał ta drogę celowo z map usunąć.
    Kogo i w jaki sposób powinienem ścignąć za brak drogi do działki na mapach?
    Czy poniosę duże kosztu umieszczenie tej drogi na mapach?
    Właściciel tłumaczył mi ze ma tą działkę po rodzicach a droga od zawsze tam
    była, nawet zasugerował mi że skoro na mapach nie ma drogi dojazdowej do
    działki, to urząd nie ma prawa pobierać podatku za tą działkę, czy to
    prawda?
    Jakich problemów powinienem się spodziewać po działce z taką dziwną
    niespodzianką?