  • Data: 2017-06-26 20:54:26
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-26 o 20:31, Sir_Robak pisze:

    > Co do drogi to jest dopiero wtedy dy została wykonana z jakichkolwiek
    > wyrobów budowlanych czyli chociaż z kruszywa i na mapie jest zaznaczona
    > i opisana j. krusz, j. tł. --> UWAGA nie może być to j. grunt to nie
    > obiekt a ślady kół, które nie stanowią obiektu jakim jest droga.

    Na mapach droga jest wtedy gdy jest wytyczona, nie musi być wcale
    utwardzona. Żeby było ciekawiej 2-3 tygodnie temu będąc w lokalnym
    urzędzie miejskim dowiedziałem się, że droga przy której mieszkam i jest
    od 15-tu lat utwardzona, ze wszelkimi możliwymi mediami w chodniku,
    widnieje w tymże urzędzie jako grunty rolne. Taki mają burdel w mapach.