  • Data: 2017-06-27 04:19:27
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: "Maciej" <K...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaśniej proszę, podaj mapę zasadniczą i lokalizację żebym nie szukał w
    > ciemno po portalu. Wskaż właścicieli i własności gminy.
    > Co do drogi to jest dopiero wtedy dy została wykonana z jakichkolwiek
    > wyrobów budowlanych czyli chociaż z kruszywa i na mapie jest zaznaczona i
    > opisana j. krusz, j. tł. --> UWAGA nie może być to j. grunt to nie obiekt
    > a ślady kół, które nie stanowią obiektu jakim jest droga.
    > Robak

    Nie jestem geodetą, nie znam się na mapach zasadniczych, znam tylko
    wielocyfrowy identyfiklator działki, ale nie wiem co to za identyfokacja,
    zresztą po co ci takie dane jak identyfikator i właściciel?
    Nieprawdą jest że droga musi buć z kruszywa, może być gruntowa.
    Z tego co się orientuję to każda wytyczona działka musi posiadać drogę
    dojazdową do drogi publicznej, wieć jeślli geodeta wytyczał działkę, to
    musiał wytyczyc i drogę.