  • Data: 2017-06-26 21:24:05
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-27 o 02:14, Maciej pisze:
    > Witam wszystkich.
    > Zamierzam kupić pewną działkę z zabudowaniami.
    > Gdy dostałem wyrys działki to zauważyłem że na mapce nie ma żadnej drogi
    > dojazdowej.
    > Ale faktycznie jest droga gruntowa, przecież nią dojechałem do
    > właściciela, mieszkającego na tej działce całe życie.

    Zobacz czyja jest działka z tą zwyczajową drogą.
    Zajrzyj do jej księgi wieczystej czy jest zapisana służebność.
    Jeśli nie ma to powinieneś sobie kupić tą drogę lub co najmniej prawo
    przejazdu, które będzie zapisane w KW.
    A to wszystko bardzo obniża wartość pierwszej działki albo ją
    dyskwalifikuje jeśli właściciel drugiej nieżyczliwy.
    Więc droga w dokumentach jest ważniejsza od właściwej działki.
    Nie widziałeś w TV jak wynosili ułomną dziewczynę przez okno z domu