  • Data: 2017-06-27 04:46:34
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: "Maciej" <K...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to było proste :-) Ale inaczej - jesli stoisz na drodze niewątpliwie
    > publicznej,
    > to przez jakie tereny i czyje musisz przejechac aby sie na ta działką
    > dostać.

    Więc do zabudowań na działce dochodzi droga dojazdowa, biegnaca przez tą
    działkę, oraz kilka ololiczych działek rolnych i dochodzi od asfaltowej
    drogi publicznej, gdzie posiada nawet wylany asfaltowy zjazd.

    > A tak w ogóle to zarzuc linkiem do mapy to ci opowiemy, nie bój nic, masz
    > prawo pierwokupu.

    Jeszcze nie jestem tak obeznany żeby posługiwać się linkami do map,
    posiadam tylko wersje papierową, wyrys.