  • Data: 2017-06-27 04:42:12
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: "Maciej" <K...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dostaniesz w ogole pozwolenia na budowe dla dzialki bez dojazdu /
    > bez drogi. Tak, wiem ze teraz nie ma pozwolen - po prostu dostaniesz
    > odpowiedz negatywna. Dzialka bez dojazdu? Bez ustalonej juz sluzebnosci?
    > Daj se siana lepiej, chyba ze masz czas zeby latac po sadach i ustanawiac
    > sluzebnosc - a i tak nie wiadomo, czy sie uda.

    Ja nic nie chcę budować, bo działka już posiada wybudowane i naniesione na
    mapy budynki mieszkalne, więc ktoś kiedyś wydał pozwolenie na budowę, czyli
    że musiał byc dojazd, więć co się z nim teraz stało?
    Działka została wytyczona ze 100 lat temu, więc ze służebnościami nikt się
    nie będzie bawił, tylko zasiedzenie jeśli już

    > Nie nazywaj usypanej / utwardzonej sciezki droga. Na swojej dzialce kazdy
    moze sobie robic co chce.

    Droga biegnie nie tylko przez włąsna działkę, ale i sąsiednie działki, aż do
    asfaltowej drogi publicznej, ta droga dojazdowa ma podobno ponad sto lat.
    Sugerujesz że jest mozliwość mieszkania na działce bez drogi dojazdowej?