  • Data: 2017-06-26 21:55:12
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem geodetą, nie znam się na mapach zasadniczych, znam tylko
    > wielocyfrowy identyfiklator działki, ale nie wiem co to za
    > identyfokacja, zresztą po co ci takie dane jak identyfikator i właściciel?
    > Nieprawdą jest że droga musi buć z kruszywa, może być gruntowa.
    > Z tego co się orientuję to każda wytyczona działka musi posiadać drogę
    > dojazdową do drogi publicznej, wieć jeślli geodeta wytyczał działkę, to
    > musiał wytyczyc i drogę.

    A ja siedzę w drogówce już 15 lat i też ciągle się czegoś nowego uczę
    nie mniej wg. interpretacji w sumie nie tak dawnej jest jak wspomniałem.
    Co do dostępu do drogi publicznej nie każda działka "musi" mieć dostęp
    do drogi publicznej może ale nie musi ;)
    Co do bałaganu to fakt był jest i będzie to będą laaata zamin sie nieco
    poprawi.

    Robak