  • Data: 2017-06-27 03:50:16
    Temat: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Od: "Maciej" <K...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mógłbyś jej kupić?
    > Z tego co się orientuje to Notariusz powinien zadbać o to żeby
    > sprzedawana/kupowana działka miała dojazd.
    > Na gębe takich rzecz się nie załatwia bo przyjdzie inny właściciel
    > i po ptakach.

    Skoro działka na sprzedaż to można kupić, bardziej zastanawiają mnie
    problemy natury administracyjnej, jak mają dojechać po odbiór śmieci, kurde,
    nie muszę pałcić śmieciowego? Nie ma drogi, nie muszę płacić podatku:)

    Działka została kupiona przez dziadka właściciela, wiec co, wtedy notariusz
    nie zadbał, to i może teraz nie zadba?
    Wiesz moze kto tak naprawdę odpowiada ża taki stan rzeczy, czyli kogo można
    za to po sądach przeczołgać?

    Że niby co, przyjedzie inny właścicel drogi dojazdowej? bo chyba nie
    działki?