  • 1. Data: 2010-12-01 12:00:33
    Temat: Brzydkie stare tynki lata 70-80
    Od: "NICKI" <o...@o...pl>

    Witam serdecznie i proszę o radę
    Na długości około 10 metrów mam korytarz w piwnicy który będzie
    wykorzystany . Tynki są stare wapniowo cementowe czy możecie mi coś
    poradzić co na to położyć , chodzi mi o jakiś sposób tani tak żeby to
    wyglądało " że tak ma być ". Fale tynku mi nie przeszkadzają korytarz
    jest wąski ma 1,45 m . Będą lampy po bokach. Czyli gra świateł .
    Korytarzem będą się przewijać klienci więc tez chce to zrobić jakoś
    pomysłowo ale niestety Tanio. Myslałem zeby pomalować na olejno ale
    bedzie znak po łatanym tynku,. Może położyć jakąś strukturę z kleju
    atlas . NIE WIEM PORADZCIE

  • 2. Data: 2010-12-01 12:12:24
    Temat: Re: Brzydkie stare tynki lata 70-80
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "NICKI" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niestety Tanio. Myslałem zeby pomalować na olejno ale bedzie znak po
    > łatanym tynku,. Może położyć jakąś strukturę z kleju atlas . NIE WIEM

    Atls sn mal.
    http://www.atlas.com.pl/tynki-cienkowarstwowe/121263
    -atlas-cermit-snmal.html
    Worek kosztuje dwadzieścia kilka zł zrobisz tym ok 10mkw.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-12-02 10:51:24
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Użytkownik "NICKI" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zaciągnąć ręcznie całość tynkiem gipsowym (takim do tynkowania maszynowego)
    i wtopić w to siatkę do ociepleń. Jeśli chcesz bardzo równo to na listwach
    tynkarskich np 6 mm jeżeli nie jest to konieczne to wystarczy szeroka
    blichówka.
    Jeżeli w pomieszczeniach utrzymuje się stale jakaś wilgoć, to zamiast tynku
    gipsowego zastosuj zaprawę do pokrywania ociepleń styropianowych (klej do
    siatki).Potem pomalować. Szeroka siatka "zezbroi" tynk i wszelkie spękania,
    dziury i inne taki nie powinny wychodzić spod tego. Jeżeli w ścianie masz
    jakieś szerokie pęknięcia wypełnij je pianką PU.