  • 31. Data: 2020-04-26 13:31:28
    Temat: Re: Budowa szklarni, tunelu foliowego.
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > trzymania nie ma, przysypane i przyduszone kilkoma cegłami.
    > Tylko folia b. mocno naciągnięta przetrzyma wichury, jak widac nawet na
    > pręcie zbrojeniowym jako konstrukcji. Widzialem u kogos coś ciekawego -
    > międzywręgowe sznury przyduszające folię tam, gdzie mogłyby tworzyc się
    > wypukłe brzuchy wiatrowe.

    u mnie 30m tunel bez zadnych lin po srodku. samo obsypanie zalatwialo temat

  • 32. Data: 2020-04-26 14:00:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 13:19, Uzytkownik pisze:

    > Pierdolisz i kłamiesz po raz kolejny, boś kretyn. Najpierw polecasz szklarnię,
    > która jest skręcana blachowkrętami samowiercącymi. Zachwalasz ją jako super, hiper
    > idealne i profesjonalne rozwiązanie, a teraz w bezczelny sposób kłamiesz i
    > odwracasz kota ogonem.

    Ciul* jesteś, więc nie dziwota, że prostego tekstu nie rozumiesz.
    Nie polecałem żadnej szklarni, tylko podałem przykład, że za 3 tys.
    złotych można mieć ładną szklarnię, bez złomu, śmietnika i druciarstwa.
    Nie wdawałem się przy tym w szczegóły techniczne, mówiąc tylko, że
    skręcana przeze mnie pięć lat temu szklarnia była podobna do tej
    z obrazka - "było to coś w tym stylu". Było to coś w tym stylu,
    kumasz, ciulu? A ta, którą skręcałem własnemi ręcami, była skręcana
    ocynkowanymi śrubami M8. Ciulu.

    *ciul - śląskie arcysłowo. I żeby nie było - słowo dosadne,
    ale nie wulgarne.

  • 33. Data: 2020-04-26 14:59:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-26 o 14:00, collie pisze:

> [...]
    > ocynkowanymi śrubami M8. Ciulu.
    >

    > *ciul - śląskie arcysłowo. I żeby nie było - słowo dosadne,

    Długo jeszcze tak się będziesz brandzlował publicznie?

  • 34. Data: 2020-04-26 17:04:55
    Temat: Budowa szklarni, tunelu foliowego.
    Od: d...@t...pl

    Ja tydzień temu zmontowałem taką
    https://allegro.pl/oferta/szklarnia-ogrodowa-3m-x-4m
    -z-poliweglanu-standard-8038894126?utm_medium=app_sh
    are&utm_source=facebook

    Póki co stoi :)

    jarek d.

  • 35. Data: 2020-04-26 18:57:49
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2020-04-26 o 14:00, collie pisze:

    > Nie polecałem żadnej szklarni, tylko podałem przykład, że za 3 tys.
    > złotych można mieć ładną szklarnię, bez złomu, śmietnika i druciarstwa.

    Ja podalem przyklad, że za 1000 zl albo mniej można przy odrobinie amatorskiej
    smykalki
    zmontować szklarnię na wiele lat, serwisowalną i ładną.
    Jesli do mnie nawiązujesz to stal kupilem w hurtowni, beton zamieszalem w betoniarce,
    ziemie wymienilem na czarnoziem i do montażu nie użylem drutu. Nie byłem na
    śmietniku,
    choć lubie zajrzeć na złomowisko.

    Pomidory i ogórki są znakomite, zabawa w rolnika też.

    Staraj sie człowieku nie obrażac ludzi, z którymi sie nie zgadzasz.
    --
    A S

  • 36. Data: 2020-04-26 19:40:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 14:59, Uzytkownik pisze:

    > Długo jeszcze tak się będziesz brandzlował publicznie?

    No widzisz, jak Ci wykazać, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem
    i że pleciesz co poeta miał na myśli w strofach, których nie kumasz, to
    zostaje Ci tylko popiskiwanie myszki Miki. Ciulu myszowaty.

  • 37. Data: 2020-04-26 20:32:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-26 o 19:40, collie pisze:

    > No widzisz, jak Ci wykazać, że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem
    > i że pleciesz co poeta miał na myśli w strofach, których nie kumasz, to
    > zostaje Ci tylko popiskiwanie myszki Miki. Ciulu myszowaty.

    Wypad. Brandzluj się oszołomie gdzie indziej.

  • 38. Data: 2020-04-26 21:12:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 20:32, Uzytkownik pisze:

    > Wypad. Brandzluj się oszołomie gdzie indziej.

    Popiskuj przy skręcaniu blachowkrętami profili aluminiowych -
    nie tu, bo uszy bolą. Ciulu myszowaty*.

    * vide Myszowaty z kabaretu Olgi Lipińskiej

  • 39. Data: 2020-04-26 21:17:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Do tego planuję jeszcze usztywniać proste odcinki rur PP i PE rurami
    > stalowymi. Wg moich wstępnych obliczeń cała konstrukcja będzie miała
    > masę ponad 100kg.

    100kg to nie jest dużo przy takim żaglu. Serio zakotw w ziemi:)))

    powodzenia! :D