  • 1. Data: 2011-03-06 14:40:39
    Temat: Budowa z suporexu?
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie suporexu a dokladniej to czy są jakieś rodzaje
    suporexu na ściane dwuwarstwową? Czy jakaś firma jest polecana przez
    fachowców?
    Czy suporex to dobry materiał na ściany ? Docelowo 24cm. suporexu i 12
    cm styropianu.
    Mam dylemat bo jeden budowlaniec mnie postraszył że YTONG lapszy a
    suporex to stara technologia i nie powinno sie go już stosować bo jest
    nierówny i ma złe właściwość jeśli chodzi o utrzymywanie ciepła...

  • 2. Data: 2011-03-06 17:53:12
    Temat: Re: Budowa z suporexu?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam dylemat bo jeden budowlaniec mnie postraszył że YTONG lapszy a
    > suporex to stara technologia i nie powinno sie go już stosować bo jest
    > nierówny i ma złe właściwość jeśli chodzi o utrzymywanie ciepła...

    ciepło to ma zalatwic styropian. Czyli bierzesz najtanszy materiał konstrukcyjny na
    sciany i obkładasz go jak najgrubszym styro. Bedzie dobrze, ciepło i jakos tam
    rozsądnie tanio.

    b.

  • 3. Data: 2011-03-07 22:41:46
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

    > ciepło to ma zalatwic styropian. Czyli bierzesz najtanszy materiał
    > konstrukcyjny na sciany i obkładasz go jak najgrubszym styro. Bedzie
    > dobrze, ciepło i jakos tam
    > rozsądnie tanio.

    Dokładnie tak. Omijać łukiem porotherm i wszelkie jego klony innych
    producentów.

  • 4. Data: 2011-03-09 16:57:47
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Aha, czyli przesądzony suporex tylko teraz pytanie jakiej firmy ?
    Możecie jakąś polecić lub odradzić czy nie ma to większego znaczenia?

    I przy okazji do tego suporexu 24 styropian 10cm.starczy czy może dla
    pewności 12 cm ?

    Pozdrawiam...

  • 5. Data: 2011-03-09 18:12:56
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-03-2011 o 17:57:47 ark_fx <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Możecie jakąś polecić lub odradzić czy nie ma to większego znaczenia?
    >
    > I przy okazji do tego suporexu 24 styropian 10cm.starczy czy może dla

    10 to jest mało, 12 będzie wiecej kosztował bo go musisz zamówić, daj
    typowe
    5+10cm na mijankę, będzie cieplej i szczelniej.
    Polecam klejenie pianką, mocniejsza i szybsza od kleju cementowego.
    Nie trzeba kołkować.

    --
    Pozdr
    JanuszK